
Vše začalo v roce 2016, kdy Nintendo představilo Paper Mario: Color Splash. Adamovi tato hra připomněla staré díly a vyvolala v něm silnou nostalgii. Jako vývojář si řekl, že je přece schopen vytvořit vlastní hru, která by naplnila jeho představy inspirované právě Paper Mariem. Tak vzniklo Untitled Paper RPG.
Po nějaké době si však dal pauzu a začal se věnovat A Short Hike, která zaznamenala nečekaný úspěch a zaměstnala Adama déle, než čekal. „Po vydání A Short Hike jsem se věnoval aktualizacím a portům a k Untitled Paper se mi už moc nechtělo vracet. Možná se k tomu projektu jednou vrátím, ale momentálně pracuji na jiných věcech a v dohledné době si nedokážu představit, že bych na to RPG znovu našel čas,“ přiznal vývojář.
Adam dále prozradil, že práce na Untitled Paper byla čím dál náročnější, protože rozsah hry se postupně zvětšoval. Nejvíc ho však trápilo, že postupně ztrácel radost z její tvorby. „Někteří lidé se na hru stále ptají, a tak jsem se rozhodl sdílet demo, což je lepší než nic. Současná verze nabízí přibližně hodinu až dvě hraní. Jsou tam momenty, na které jsem hrdý, ale i takové, které mi připadají trochu trapné.“