
Takové radosti se nikdo divit nemůže, a to nejde o žádnou škodolibost. Jeden z kreativních ředitelů Sucker Punch Productions, Nate Fox, v rozhovoru pro MinnMax prozradil, že když Rockstar oznámil odklad GTA 6, vývojářský tým Ghost of Yōtei okamžitě popadli šampaňské a tuto zprávu oslavili jako rockové hvězdy.
Původní datum vydání GTA 6 by pro Sucker Punch znamenalo tvrdý souboj o pozornost hráčů. Když se však premiéra přesunula až na květen 2026, tlak ze dne na den zmizel a tým se mohl plně soustředit na dokončení své hry. Nate Fox dal jasně najevo, že na ten den budou všichni členové týmu dlouho vzpomínat.
Bez GTA 6 získají Nate Fox a jeho kolegové mnohem více prostoru získat mediální pozornost. Ani tak to ale nebude mít žádný titul vycházející v nadcházejících měsících jednoduché. Pár dní po rekordně úspěšném vydání Hollow Knight: Silksong se totiž chystají další silné tituly, které budou soupeřit o pozornost hráčů.
Ještě tento měsíc se fanoušci dočkají návratu oblíbených sérií Borderlands 4 a Silent Hill: f, v říjnu kromě Ghost of Yōtei vyjdou také Battlefield 6, Pokémon Legends: Z-A a The Outer Worlds 2. Pro hráče to budou měsíce plné zábavy, pro tvůrce, kteří musí soupeřit o jejich pozornost, ale naopak může jít o náročné období.