Když je potřeba zasáhnout a vyřešit nějaký nešvar, Valve neváhá ani minutu. Tomuto problému se sice dalo předejít, ale přesto je i pozdní reakce správným krokem. Organizace Imperial Esports totiž na začátku srpna rozšířila svoji dlouholetou spolupráci s online kasínem Gamdom, které se stalo titulárním partnerem.
Spolu s novým názvem Gamdom Imperial došlo i ke kompletní proměně loga. Nová vizuální identita týmu sice na první pohled nevypadá jako reklama a bez širšího kontextu se může jevit dokonce jako hezčí, ale ve skutečnosti se nejedná o nic víc než logo partnera. To je mimo samotný design samozřejmě velká kaňka.
Z tohoto důvodu bylo velmi překvapivé, že se nové logo ve včerejší aktualizaci objevilo na týmové samolepce přímo ve hře. Po jediném dni je však problém vyřešen. Valve vyměnilo logo za to původní, což se změnilo i na všech existujících předmětech. Organizace se na síti X zmohla jen na reakci ve formě emotikonu klauna.
Valve potlačuje přímé odkazy na hazard, ačkoliv na minulém Majoru hrál BetBoom Team. Na světovém šampionátu v Dotě 2 přitom musela tato organizace nastoupit jako BB Team, podobně jako PARIVISION hráli jako PVISION. Loga si však měnit nemusely, protože ty nebyly přímo logem kontroverzního partnera.
- Updated the Budapest 2025 Imperial Esports sticker artwork.
Nice, maybe because it got a lot of backslash as It's the same logo of Gamdom, a gambling app. https://t.co/hhLMiocrYt pic.twitter.com/DTbt6t4uxs— Thour (@ThourCS2) November 14, 2025