Star Wars Fate of the Old Republic, Lords of the Fallen 2, Divinity nebo dvojice novinek s Larou Croft Tomb Raider Legacy of Atlantis a nový díl Tomb Raider Catalyst. To je jen výčet novinek představených z letošních Game Awards. Show, která zásadně ovlivňuje herní svět a stává se primárním místem pro představení očekávaných titulů.
Takový lukrativní spot ale něco stojí. Podle dostupných informací může jednominutový trailer přijít na 450 000 dolarů, zatímco tříminutový slot může stát vývojáře či vydavatele i více než 1 milion dolarů. Loňské Game Awards nasbíraly na svém YouTube kanále 14 milionů zhlédnutí, což při hrubém odhadu odpovídá ceně přibližně 1500 korun českých za tisíc zhlédnutí.
Geoff Keighley, moderátor The Game Awards, má údajně každoročně vyhrazených několik prezentačních slotů, které zdarma nabízí projektům, jež chce osobně podpořit. Předpokládá se, že jde hlavně o menší nezávislá studia, která by si standardní náklady na vystoupení na takové akci nemohla dovolit. Otázkou zůstává, zda se tento benefit netýká i Keighleyho blízkých přátel a kolegů z branže, mezi které se řadí například Hideo Kojima.