Přejít k hlavnímu obsahu

Kompletní rework hlavní mapy

6. 6. 2014 | 11:28 League of Legends
Úplně všechno o reworku hlavní mapy v League of Legends.Následují oficiální informace od Riotu, ve kterých se designéři snažili vysvětlit, co je vedlo ke změnám hlavní mapy, jak postupovali a které hlavní cíle si vytyčili. Začneme pěti hlavními body, kterých se Riot tým snažil reworkem dosáhnout.
Výchozí obrázek

Úplně všechno o reworku hlavní mapy v League of Legends.

Následují oficiální informace od Riotu, ve kterých se designéři snažili vysvětlit, co je vedlo ke změnám hlavní mapy, jak postupovali a které hlavní cíle si vytyčili. Začneme pěti hlavními body, kterých se Riot tým snažil reworkem dosáhnout.

  • Čistota a přehlednost
  • Vizuální přesnost
  • Styl hry
  • Tematická soudržnost
  • Výkonnost

V následujících řádcích se na jednotlivé body podíváme podrobněji a řekneme si také, co všechno se bude měnit.

Čistota a přehlednost

V League of Legends může i krátký okamžik znamenat rozdíl mezi životem a smrtí. Všichni známé hromadné souboje, kdy se po několika vteřinách podíváme na šedou obrazovku a nejsme si přesně jisti, co se stalo. Je to kvůli tomu, že se střetává několik druhů a vrstev vizuálních vjemů, které člověk musí přijímat a vyhodnocovat. Jsou to:

  • Herní User Interface
  • Schopnosti a útoky šampionů a jednotek
  • Šampioni a jednotky
  • Prostředí

V dnešním Summoner's Riftu je okolní prostředí tematicky velmi podobné dalším "vrstvám" a může být těžké dostatečně rychle vyhodnotit, co se děje. 

V updatu k Summoner's Riftu se snažíme upravit barvu a úroveň detailů prostředí a docílit toho, aby byl šampion vždy jasně viditelný - to všechno umožní čistší prostor pro hru, kde se důležité informace objeví jasně a nebudou ničím rušeny.

POKRAČOVAT NA ZBYTEK ČLÁNKU!