Přejít k hlavnímu obsahu

Tipy pro Taverns of Time Arenu

23. 6. 2018 | 18:21 Hearthstone
Do Hearthstone dorazil nový event inspirovaný hrdinkou z Witchwoodu Toki, the Time Tinker. Jeho název je Taverns of Time a budete zde cestovat v čase! Přináší 28 zcela nových karet do herního módu arény. V současné podobě ji určitě doporučuji vyzkoušet, classy jsou vyrovnanější více než kdy dříve.
Výchozí obrázek

Do Hearthstone dorazil nový event inspirovaný hrdinkou z Witchwoodu Toki, the Time Tinker. Jeho název je Taverns of Time a budete zde cestovat v čase! Přináší 28 zcela nových karet do herního módu arény. V současné podobě ji určitě doporučuji vyzkoušet, classy jsou vyrovnanější více než kdy dříve.


obrázky rozklikni pro zobrazení karet

Nejprve se podíváme na jednotlivé karty. Každá classa dostala dvě unikátní karty a zbytek jsou neutral minioni. Nejdřív projdeme ty. Za jednu manu je zde Infinite Murloc. Jeho má cenu brát pouze v případě, že se bojíte Fatigue, jako například s Warlockem nebo, když nadraftujete Murozonda. Zato Temporal Anomaly najde využití téměř v každé classe a navíc je i elementál. Timeline Witness se vyplatí brát, když chcete hrát hezky po křivce neboť si můžete vybírat, co si líznete. Drak Possibility Seeker se kombí hlavně s Timebound Giantem anebo u mága s Curio Collectorem. Chromie berte vždy, sílou je legendárka. Wildlands Adventurer je slušné tělo s kartou navíc, pokud se hodí do křivky, tak berte. Timeway Wanderer ocení hlavně classy se silnými kouzly a Stasis Dragon se hodí spíše do kontrolnějších balíčků. Nejvíce ale vždy záleží na tom, za jakého hrdinu hrajete, vyhrát se dá na tempo i value, ale doporučuji mít nějaký card draw i v prvním případě.

Warrior vždy patřil v aréně mezi otloukánky, ale teď už tomu tak není. Obě karty, které dostal, jsou velmi dobré. Nejspolehlivější způsob, jak nadraftovat úspěšnou arénu za Warriora, je jít si pro kombo Lesser Mithril Spellstone + nějaké zbraně. Draconid Herald zajistí midgame a value a Warpath reset pro případ, kdy přijdete o kontrolu boardu.

Paladin patří k velmi silný hráčům v aréně. Jeho nové karty jsou spíše průměrné, a tak se opírá o svoje klasické tahouny, jako Stonehill Defender, Sound the BellsSpikeridged Steed, Vinecleaver a Silver Sword.

Druid také nedostal až tak moc užitečné classové karty, takže doporučuji draftovat hlavně Timeway Wanderera pro Infestaci nebo Plague. Druid je velmi synergistická classa, takže se snažíte vybudovat board a ten posléze nabuffovat, musíte si dát pozor, že většinou nedisponujete odpověďmi ve formě kouzel na velké bytosti soupeře, a proto má velký význam pickovat poisonous miniony.

Hunter naopak dostal dvě velmi silné tempo karty Chronoshot a Infinite Wolf. Plán je jasný - Sm0rc, tedy spíše tempo trady a pak face. Nejsilnější kartou zůstává Lesser Emerald Spellstone, takže se vyplatí vzít i nějaké secrety. Nadraftujte dostatečný počet velkých minionů, protože Hunter mívá slabý card draw.

Mage je odjakživa vládcem arény. I teď tomu není jinak a díky kartám Cavern Dreamer a Consider the Past jste schopni generovat témeř neomezené zdroje. Abyste však nebyli pozadu v tempu, vyplatí se vytvořené karty zlevnit pomocí Leyline Manipulatora. Když už jste v tom, můžete pak levná kouzla zkombinovat s Vex Crow a vytvořit pomocí něj nějaké miniony zadarmo. Také je vhodné brát cyklovacího draka, abyste si případně mohli vyměnit neužitečné random karty za lepší z vašeho balíčku. Za mága rozhodně doporučuji brát nového Gianta.

Priest dostal dvě silné value karty v podobě Ripple in Time a Reminiscence. Je důležité, abyste měli dostatek odpovědí a nebyli pozadu na boardu. Jinak mezi klasické powerhousy u Priesta patří hlavně Mind Control a Free From Amber. Velice užitečná je i echo 2/1 heal kytka a samozřejmě Northsire Cleric a Nightscale Matriarch pro opakovanou value z vaší Hero Power.

Warlock dokáže být velice silný, ale stále je to v aréně celkem riskantní pick. Hodně záleží na tom, jaké karty vám draft nabídne, může se stát, že dostanete spoustu podprůměrných minionů i kouzel. Nové karty také nejsou žádná sláva. Moje rada zní, berte hlavně léčení a snažte se vyhrát přes vaši Hero Power, protože postavit funkční zoo je hodně těžké. Dále berte discover efekty a snažte se najít Voidlordy.

Rogue bývala v aréně silná, ale teď patří spíše mezi slabší classy z důvodu nedostatku léčení. Většinou platí, že se snažíte vyhrát na tempo. Thief of Futures je celkem dobrý, ale Déjá Vu často nemá co zkopírovat. Spolehlivá taktika, jak utéct soupeři s tempem v midgame, je vyrobit si otrávenou dýku a zabít s její pomocí dva silné miniony.

Shamana jsem si nechal nakonec, ale rozhodně ne z důvodu, že by byl nejslabší. Master of Realities  je totiž asi vůbec nejsilnější karta z celého rozšíření a poskytuje všemu, co zahrajete nebo sešlete (i totemy!), okamžitý evolve. Volcano, Hex, Lightning Storm zajistí kontrolu nad boardem a pak už jen ve vhodném okamžiku dáte Mastera a budete mastery i vy.

Díky všem, co dočetli až sem, doufám, že pro vás tipy budou užitečné a jestli chcete více podobných návodů do budoucna, dejte nám vědět v komentářích.

Štítky: arena