Samolepky k Major turnaji v novém updatu

13. 1. 2017 11:39
Donekonečna vyhlížený update do CS:GO je venku! Samolepky pro ELEAGUE Atlanta Major jsou venku a vy si na svůj kalach můžete dát svého STYKA nebo Zera!

Donekonečna vyhlížený update do CS:GO je venku! Samolepky pro ELEAGUE Atlanta Major jsou venku a vy si na svůj kalach můžete dát svého STYKA nebo Zera!

Aktuálně nejprestižnější turnaj světa se bude konat již koncem tohoto měsíce v americké Atlantě, kde má sídlo televizní společnost TBS. Ta má na svém místě zde plněfunkční studio s počítači a kamerami. Dvě herní sezóny CS:GO vedl analytický desk oblíbený herní moderátor Richard Lewis s oblíbeným Duncanem "Thorin" Shieldsem. Na LAN finále tohoto šampionátu se objeví vůbec poprvé i slovenské duo Martin "STYKO" Styk a Patrik "Zero" Žúdel.

Standartně si tak můžete koupit jak týmové, tak i hráčské samolepky za 0.95€. Speciální fóliové, které snad budou mít nějakou cenu stojí opět něco málo kolem 5€. Kdo se bude chtít přidat do turnaje a získat trofej za správné tipování, utratí na začátku něco málo přes 15€. Co jsme ale mohli tušit, nově ale byly do hry přidané i graffity! Pokud chcete svůj tým podpořit i na serveru během MM nebo FACEIT zápasu, můžete mrsknout jeho sprej zeď. Čeho jsme se pro tento Major nedočkali jsou týmově zabarvené rukavice.

Všechny informace o samolepkách najdete ZDE

Samotní vývojáři ale přinesli i nové změny hned na všech hlavních mapách, opět si pohráli s herními zvuky a hlavně upravili herní gameplay!

Gameplay

  • Hráči zabiti během hodu granátem nedropnou duplikát daného granátu, pokud již jej hodili.
  • func_breakables nebudou vydávat zvuk, pokud jim neudělíte DMG

MISC

  • Přidán příkaz pro nastavení serveru - sv_steamauth_enforce (allow tournament organizers for LAN events to delay player kick due to No Steam Logon client issue until the end of a live round when tournament match will automatically pause and a round backup with all correct information will be saved for reconnect)

Audio

  • Lowered volume of bullet-bys and bullet impacts. 
  • Changed default weapon near/far crossfade max distance so that a slight perceived volume bump doesn’t happen at crossfade junctions. 
  • Also lowered volume of distant weapons slightly to address the same issue. Slightly increased the min distance of the falloff so that 3rd parties can hear max volume at about 1m away from shooter. 
  • Increased the input curve amount so that rate of volume decay over distance is more pronounced. 
  • Added descriptions to many mixer groups.

Mapy

Mirage

  • Opravené různá místa tak, aby se nezasekla bomba
  • Odstraněné menší mezery na bombovišti A

Nuke

  • Opravený bug skákání v toxicu (viz video)
  • Odstranění zvuku venti na střeše

Cache

  • Opravený sound-spam když střílíš na venti skrz stěnu
  • Optimalizace mapy
  • Clipping improvements

Inferno

  • Opravené základní grafické chyby
  • Opravená pozice, kde se mohl hráč stucknout (bojler - plant A)
  • Přidán stín pokud rushujete banán (směrem na B nebo směrem na střed)

O autorovi:

Členem od: 4. 9. 2006
Celkový počet článků:
1800