Přejít k hlavnímu obsahu

2. Guseppe MČR Tour - 1. kvalifikace

banner

Ovládací panel

2. Guseppe MČR Tour - 1. kvalifikace

Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
-
Počet týmů v turnaji/maximální počet
4/
4
Hraje se systémem
Groups -> Single elimination playoff
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
5
/
6
Admini turnaje
HELIOS 300
HELIOS 300
Foto: HELIOS 300
  1. Z každé kvalifikace postoupí TOP 2 týmy do finále.

  2. Týmy z druhé ligy mají výjimku, že se na ně bude čekat než odehrajou Hitpoint.

Systém turnaje

  • Turnaj se hraje systémem skupin (BO1) a následného SE playoffKolik bude skupin a týmů  v nich se řídí dle počtu registrovaných týmů, viz. zdeJakým formátem se bude hrát bude zveřejněno vždy po ukončení registrací zde na titulní stránce dané kvalifikace.

Příklad formátu při účasti 32 týmů:


Formát turnaje:
8 skupin po 3 až 4 týmech, z každé postupují 2 nejlepší týmy do Single Elimination play-off pro 16 nejlepších týmů.
 
Sobotní harmonogram:
1. kolo skupin: 14:00
2. kolo skupin: 15:00
3. kolo skupin: 16:00
1. kolo play-off: 17:00
Čtvrtfinále: 18:00
Semifinále: 19:00
Finále: 20:00
 

Přehled Guseppe MČR Tour

Sobota 17. července 14:002. Guseppe MČR Tour - 1. kvalifikace
Sobota 24. července 14:002. Guseppe MČR Tour - 2. kvalifikace
Sobota 31. července 14:002. Guseppe MČR Tour - 3. kvalifikace
Sobota 7. srpna 14:002. Guseppe MČR Tour - 4. kvalifikace
Sobota - Neděle 14. - 15. srpna Guseppe MČR Tour - finále

JAK HRÁT TURNAJ NA PLAYZONE

Registrace

  • Veškeré registrace probíhají přes turnajový systém. Všichni účastníci musí mít ve svém profilu samozřejmě vyplněno své GAME ID pro hru League of Legends.
  • GAME ID zadáte na PZ webu ve svém profilu.
  • Následně v Ovládacím panelu turnaje kliknete na [ZAREGISTROVAT TÝM], kde vyberete typ týmu, vyplníte jméno vašeho týmu a PLAYzone přezdívky vašich spoluhráčů.
    POZOR: pro účast v turnaji je třeba, aby svou účast potvrdili všichni členové týmu a to kliknutím na potvrzovací odkaz ve zprávě, kterou najdou na stránce Moje zprávy zde na PLAYzone.
  • Hraje se na Eastu

 

Příprava na turnaj

  • Před začátkem turnaje je potřeba potvrdit účast v turnaji ovládacím panelu turnaje. Potvrzení účasti je možné v den turnaje do 14:40.
  • Na stránce turnaje v pravém sloupci (musíte být přihlášeni na PZ webu) klikněte na tlačítko "POTVRDIT REGISTRACI". V něm následně potvrdíte účast v turnaji.

Pravidla turnaje

  • Turnaje se řídí obecnými pravidly pro hru League of Legends.
  • Vítězný tým má povinnost při výhře nahrát screenshot s oznámením výhry.
  • Čekací doba na soupeře před začátkem série: max. 15 minut. Pokud se soupeř nehlásí na LoLku, napište pod váš zápas, že jste odeslali pozvánku do hry, zkuste ho kontaktovat na discordu a následně po 15 minutách máte právo na freewin.
  • Při porušení některých z pravidel může dojít k diskvalifikaci týmu z turnaje.
  • Minimálně kapitán týmu musí být vždy k dispozici na Discordu .

Nalezení soupeře

  • 1. možnost - V položce "Můj účet" máte rozpis svých plánovaných zápasů.
  • 2. možnost - Klikněte v pravém sloupci na "Rozpisy zápasů nebo play-off", v něm najděte svůj tým a tým a nick svého soupeře.
  • Seznamu týmů (v pravém sloupci) najdete  GAME ID svého soupeře.

Vysvětlivky

  • TBA - váš soupeře bude teprve určen
  • Freewin - nemáte soupeře, čekáte až bude soupeř v dalším kole připraven hrát.  
  • V detailu vašeho zápasu vidíte Game ID vašeho soupeře. Pomocí něho si přidejte soupeře do přátel na LoLku a pošlete mu výzvu ke hře.

Zadávání výsledků

  • Vítězové - Po kliknutí na váš zápas (přes "Moje turnaje", nebo přes výpis zápasů v play-off) klikněte na Zadat výsledek. V následném kroku přiložíte soubor (screenshot s vaší výhrou) a zadáte výsledek (1-0, 0-1).
  • Poražení - Po kliknutí na váš zápas klikněte na "Potvrdit výsledek" (je potřeba, aby vítěz nejprve výsledek zadal). V následujícím kroku výsledek potvrdíte.

Je povinností všech kapitánů, aby před startem zápasů zkontrolovali soupisku svého týmu a soupeře, zda-li vše souhlasí.  Pro turnaj je možné povolit jednoho hosta, kterého je potřeba nahlásit adminovi a soupeři před zápasem. Kapitán má povinnost zkontrolovat správnost soupisky, na pozdější protesty nebude brán zřetel.

Decidery rozhodování při bodové shodě ve skupinové části

  • Při bodové shodě 2 týmů 
    Rozhoduje výsledek vzájemného zápasu
  • Při bodové shodě 3 týmů 
    a) V případě shody na 1.-3. místě ve skupině, získá 1. místo ve skupině tým s nejrychlejší výhrou v zájemných zápasech. (čím rychlejší výhra, tím lepší) O 2. postupové místo budou zbylé 2 týmy hrát tiebreak.
    b) V případě shody na 2.-4. místě ve skupině, získá 2. postupové místo tým s nejrychlejší výhrou v zájemných zápasech. (čím rychlejší výhra, tím lepší)
     

Komunikace s adminem

  • Pokud tým potřebuje komunikovat s adminem, musí tak učinit přes PLAYzone discord. Týmy mají po dohrání zápasu deset minut na zadání protestu. Pozdější stížnosti budou brány v potaz pouze v případě hrubého porušení pravidel (posoudí admin).

 

 

 

 

 

This competition is not affiliated with or sponsored by Riot Games, Inc. or League of Legends Esports.