Přejít k hlavnímu obsahu

Předvánoční CS:GO turnaj pod záštitou Městské knihovny Hodonín

Předvánoční CS:GO turnaj

Ovládací panel

Předvánoční CS:GO turnaj pod záštitou Městské knihovny Hodonín

Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
-
Počet týmů v turnaji/maximální počet
40/
64
Hraje se systémem
Groups -> Single elimination playoff
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
5
/
6
Admini turnaje

Finální pořadí

Pojďte si s Městskou knihovnou Hodonín zahrát turnaj v CS:GO, je zde pro vás připraven předvánoční online víkendový turnaj v termínu 18. - 19.12.2021, všichni jste srdečně zváni. Díky sponzorům Vám přinášíme nejenom tento sváteční turnaj, ale i krásné ceny.
 

Předvánoční CS:GO turnaj pod záštitou Městské knihovny Hodonín se bude hrát přesným formátem a harmonogramem

Všechny formáty a harmonogramy dle registrovaných týmů.

Při účasti 32-48 týmů:

  • Formát turnaje:
    8 skupin po 4 až 6 týmech, dále z každé postupují 2
    Single Elimination play-off pro 16 nejlepších týmů
     
  • Sobotní harmonogram:
    1. kolo skupin: 15:00
    2. kolo skupin: 16:00
    3. kolo skupin: 17:00
    4. kolo skupin: 18:00
    5. kolo skupin: 19:00
    1. kolo play-off: 20:00
     
  • Nedělní harmonogram:
    2. kolo play-off: 15:00
    Souběžně hraná semifinále: 16:00 (bo3)
    Grandfinále a zápas o 3. místo: 19:00 (bo3)

 

Ceny v turnaji:

Systém turnaje

  • Turnaj se hraje systémem skupin (BO1) a následného SE playoff. Kolik bude skupin a celkový harmonogram se řídí dle počtu registrovaných týmů, viz. zdeJakým formátem se bude hrát bude zveřejněno vždy po ukončení registrací zde na titulní stránce dané kvalifikace.
  • Prodloužení - MR3 (3 kola za každou stranu, první tým se 4 vyhranými koly vyhrává), startmoney $16,000

Decidery rozhodování při bodové shodě ve skupinové části

  • Při bodové shodě 2 týmů 
    1. rozhoduje výsledek vzájemného zápasu
  • Při bodové shodě 3 a více týmů
    1. Celkový počet nasbíraných bodů ve vzájemných zápasech týmů se shodným počtem získaných bodů
    2. Celkový rozdíl vyhraných/prohraných kol (čím vyšší tím lepší) ve všech odehraných zápasech ve skupině 
    3. Celkový počet prohraných kol (čím nižší tím lepší) ve všech odehraných zápasech ve skupině
    4. Mini tabulka týmů se shodným počtem získaných bodů v základní skupině
      1. Rozdíl vyhraných/prohraných kol ve vzájemných zápasech týmů se shodným počtem bodů
      2. Počet prohraných kol (méně prohraných kol je lepší) ve vzájemných zápasech týmů se shodným počtem bodů
    5. Opakování zápasů mezi týmy se shodným počtem bodů ve skupině

Komunikace s adminem

Veškerá komunikace s adminy probíhá na Discord serveru, na který se připojíte tímto odkazem: https://discord.gg/arkxHN3

Jak hrát turnaj

Registrace

  • Pro přihlášení na turnaj je potřeba být registrován na portálu playzone.cz.
  • V turnaji je vyžadováno vyplněné vaše Game ID, tzn. vaše STEAM ID pro hru Counter Strike:Global Offensive. Game ID zadáte na PLAYzone webu ve svém profilu.
  • Game ID se dá zjistit například na stránce steamid.io, kde stačí zkopírovat odkaz na váš profil a už vám vyjede vaše steamID, to poté celé zkopírujte. steamID by mělo vypadat nějak takto: STEAM_0:0:58442115
  • Následně v Ovládacím panelu turnaje kliknete na [ZAREGISTROVAT TÝM], kde vyberete typ týmu, vyplníte jméno vašeho týmu a PLAYzone přezdívky vašich spoluhráčů.
    POZOR: pro účast v turnaji je třeba, aby svou účast potvrdili všichni členové týmu a to kliknutím na potvrzovací odkaz ve zprávě, kterou najdou na stránce Moje zprávy zde na PLAYzone.

Příprava na turnaj

  • Před začátkem turnaje je potřeba potvrdit účast v turnaji ovládacím panelu turnaje. Potvrzení účasti je možné v den turnaje od 08:00 do 14:30.
  • Na stránce turnaje v pravém sloupci (musíte být přihlášeni na PZ webu) klikněte na tlačítko "POTVRDIT REGISTRACI". V něm následně potvrdíte účast v turnaji.

Nalezení soupeře

  • V ovládacím panelu turnaje napravo klikněte na "ROZPISY ZÁPASŮ" a otevřete si svůj zápas v aktuálním kole, kde naleznete IP serveru. Stačí na ní kliknout a povolit otevření CS:GO, případně můžete použít příkaz connect v konzoli.

Nastavení serveru pro hru

  1. Výběr herní mapy - začněte napsáním příkazu .veto do chatu, následně vyberte kategorii map (v tomto případě classic) a střídavě banujte mapy, dokud nezbude jedna. Pokud nezabanujete mapu do 45 sekund, zabanuje se náhodná mapa. Po skončení hlasování se mapa sama změní. Server zvolí pořadí týmů pro škrtání a kapitána náhodně.
  2. Příprava na turnaj - každý hráč musí potvrdit, že je připravený napsáním příkazu .rdy nebo .ready do chatu. Následně je možné spustit zápas.
  3. Spuštění zápasu - do chatu napište příkaz .start a následně vyberte o jaký typ hry se jedná, v tomto případě se jedná o 5v5 classic.
  4. Knife kolo - první kolo je knife. Výherce knife kola si může vybrat, zdali chce změnit strany a nebo zůstat. Pokud chce zůstat, použije v chatu příkaz .stay a pokud změnit tak .switch nebo .swap. Následně začíná samotná hra.

Zadání výsledků

  • Pro zadání výsledků si otevřete "ROZPISY ZÁPASŮ", najděte si svůj zápas, otevřete ho a v pravém panelu klikněte na [NASTAVIT SKÓRE]. Je také třeba přiložit screenshoty se statusem z konzole a s výsledkovou tabulkou po skončení zápasu. Následně vám musí výsledek potvrdit soupeř.

Servery

PLAYzone má od společnosti Fakaheda.eu k dispozici celkem 64 herních serverů, heslo na servery je "pzwar". Server ovládáte pomocí pluginu, který je na serveru nahrán. Podrobnější informace jak nastavit server pro hru naleznete výše v sekci "Nastavení serveru pro hru" a kompletní příkazy ZDE.

Fakaheda.eu

Mapy

  • de_mirage
  • de_inferno
  • de_overpass
  • de_ancient
  • de_nuke
  • de_dust2
  • de_vertigo

Coaching

Servery se v tomto ohledu ovládají stejně, jako většina ostatních serverů.

  • Coach se musí přidat do týmu, za který chce coachovat a poté napsat do chatu .coach ct/t, podle strany, za kterou coachuje
  • Pokud je na serveru autokick stačí, aby nějaký hráč na serveru napsal do chatu .autokick a ten se tedy vypne.

Doplňující pravidla

Turnaje se řídí obecnými pravidly pro hru Counter Strike: Global Offensive.

  • Ve hře je vyžadován status PRIME u CS:GO účtu, jinak se nelze připojit na naše servery.
  • STEAM profil musí být vytvořen a aktivní nejméně 6 měsíců (pouze admin může udělit výjimku), zároveň musí být steam profil veřejný. 
  • V případě 5v5 zápasů si soupeř smí vyžádat demo maximálně od tří hráčů soupeřova týmu a ti je musí poskytnout do 24 hodin od odehrání zápasu k danému zápasu (pokud není adminem stanoveno jinak). Admin si může vyžádat okamžitý upload dema hned po zápase. V případě nemožnosti (pomalý upload) nebo nedodání dema nebude hráči povoleno účastnit se navazujících zápasů v turnaji. 
  • Nenahrávání dema vyústí napoprvé v ban na 14 dní, napodruhé v měsíční, potřetí budete zabanováni na 1 rok a po načtvrté již budete zabanováni permanentně.
  • Výsledky povinně zadávají obě strany, při nedodržení tohoto pravidla budou následovat tresty kapitánů. Pokud nebude výsledek potvrzen do 10 minut od odehrání zápasu, kapitán může být potrestán banem na 10 dní.
  • Po ukončení registrací je možno měnit soupisku týmu. 
  • Kapitáni jsou povinni dělat screenshoty (status + první a druhá polovina) a po odehrání zápasu je musí vítězný tým nahrát k zápasu. Pokud budou nahrány jiné screenshoty, tak kapitán vítězného týmu může obdržet ban na týden.
  • Automaticky je povolen jeden host, přičemž kapitán týmu je předem povinen k zápasu přiložit odkaz na PLAYzone účet daného hráče. Tento host nesmí mít na portálu PLAYzone žádný ban, jinak nebude host povolen. Tým tedy musí nastoupit se čtyřmi hráči registrovanými v turnaji + má možnost jednoho hosta.

Tresty a upozornění

  • Za nepotvrzení výsledku do 10 minut u zápasu může kapitán týmu obdržet ban na 10 dní na veškeré turnaje pořádané na webu PLAYzone.cz
  • Pokud se tým nedostaví na turnaj, jeho kapitán může dostat ban na 7 dní na veškeré turnaje pořádané na webu PLAYzone.cz
  • Jakákoliv urážka, narážka či poškozování cizí osoby bude trestáno banem (záleží na adminovi, jak dlouhý trest udělí).
  • Zneužití rconu se bude trestat i půlročním banem (pokud hráč jinému týmu změní během zápasu mapu, restartuje server, apod.).
  • Za nenahrání screenshotů ze zápasu může následovat trest po kapitána až ve výši 7 dní.