Přejít k hlavnímu obsahu

CS:GO update opravuje létání na Trainu

12. 12. 2014 | 09:48 Counter-Strike 2
Včerejší velký update přinesl novou verzi mapy de_train a komunitě netrvalo dlouho najít všechny možné chyby, včetně jedné velice netradiční, a to létání za pomoci ptáků na mapě (viz video níže). Tuto i jiné chyby update opravuje.
Výchozí obrázek

Včerejší velký update přinesl novou verzi mapy de_train a komunitě netrvalo dlouho najít všechny možné chyby, včetně jedné velice netradiční, a to létání za pomoci ptáků na mapě (viz video níže). Tuto i jiné chyby update opravuje.
Update: Přepočítávání spreadu je od posledního updatu kompletně server-sided, což by mělo výrazně omezit cheaty typu nospread a klasické obvious aimboty.

Mimo drobných chyb v uživatelském rozhraní byla opravena např. animace CZ75-Auto. Taktéž bylo vylepšeno používání paměti na OSX a Linuxu

Vcelku důležitou změnou je, že se krev nyní počítá a vykresluje na straně serveru. To znamená, že by se již nemělo stávat, aby se vám (na straně klienta) zobrazila pryštící krev z hráče, ačkoliv jste ho ve skutečnosti nezasáhli, protože server tento hit nezaregistroval.


Toto již není od posledního updatu možné. :)

Včerejší update taktéž přinesl vylepšení Tec-9, o kterém však v seznamu změn nebyla ani zmínka. Dnešní update toto vylepšen ruší a předchozí hodnoty byly navráceny. V changelogu se o tom vývojáři opět nezmínili, více se tedy můžete dočíst na Redditu (viz odkazy výše).

Kompletní seznam změn:

[Mapy]

  • Train:
    • Opravena komická chyba, při které mohli hráči létat na holubech.
    • Opravena některá místa, ze kterých nešla sebrat zahozená bomba.
    • Opravena kolize hráče s bílými krabicemi na A.
    • Opraven one-way („jednosměrný“) wallbang skrz budku vedle spojky (connector).
[Uživatelské rozhraní]
  • Upraven popis M4A1-S.
  • Opraven obrovský obrázek de_train v lobby.
  • Drobné úpravy rozhraní dárků.
[Ostatní]
  • CZ75-Auto odteď používá alternativní animaci, pokud už nejsou k dispozici žádné další zásobníky.
  • Upravena samolepka „Ho Ho Ho“.
  • Vylepšeno používání paměti na OSX a Linuxu.
  • Krev z hráčských modelů se nyní počítá na straně serveru (možné vypnout příkazem sv_server_verify_blood_on_player 0).