Přejít k hlavnímu obsahu

Slovensko zvládlo kvalifikaci a míří na Mistrovství Evropy

8. 6. 2022 | 19:58 Counter-Strike 2 Turnaj
Vlna nevole se snesla na slovenský reprezentační výběr ihned po oznámení jejich sestavy. Slovenský kapitán KETUBOR se ovšem nedal, a i přes všechny problémy nakonec zformoval konkurenceschopnou pětici. O postupu nakonec rozhodl až zápas s Walesem, jenž Slováci zvládli a můžou se tak radovat z kýženého postupu na Mistrovství Evropy.
Michal "KETUBOR" Csontoš
Michal "KETUBOR" Csontoš
Zdroj: PLAYzone / MČR

Slovenská reprezentace bude mít i tento rok zastoupení na hlavním turnaji Mistrovství Evropy v Counter-Striku: Global Offensive. Letos to ovšem výběr Michala „KETUBOR“ Csontoše neměl vůbec jednoduché. Oznámení očekáváné sestavy totiž spustilo lavinu kritiky, a to především na její hráčské obsazení.

Kromě kritiky musel KETUBOR rovněž řešit i vypadnutí hned trojice hráčů ze základní sestavy. Jednalo se o hráče celku Cryptova, kterým jejich zaměstnavatel účast bohužel neumožnil. Ostřílený slovenský veterán ovšem nakonec dokázal i tak sestavu zformovat, a nezbývalo už nic jiného, než se kvalifikovat. Tento cíl jim byl usnadněn už pár dní před začátkem samotné kvalifikace, když se z turnaje odhlásil tým z Turecka. Slovensku tak teoreticky stačilo vyhrát pouze jeden zápas a postup by byl na světě.

První utkání proti Španělsku se slovenskému nároďáku příliš nevyvedlo a prohráli jej poměrem 12:16. Španělé pokračovali v krasojízdě, když dokázali ovládnout i druhý zápas nad Walesem. Rozhodující zápas o druhé postupové místo tudíž Slovensko odehrálo právě s nimi. V tomto zápase už Slováci dokázali své soupeře přehrát a ukázat tak svoji sílu, když vyhráli relativně pohodlným výsledkem 16:10.

Výběr KETUBORA tudíž splnil vytyčené síle a teď nezbývá nic jiného, než se připravit na LAN finále. To proběhne 5. - 10.7.2022 v rumunském městě Oradea, kam Slováci odcestují společně s českým výběrem. Jistou účast na Mistrovství světa sice oba nároďáky mají, stále však půjde o velice zajímavý turnaj.

Student informatiky, který se rozhodl své dlouholeté zkušenosti a nabyté informace z herního titulu Counter-Strike: Global Offensive zúročit, a proto začal v roce 2021 pracovat jako redaktor pro PLAYzone.