Přejít k hlavnímu obsahu

5 miliard korun za jeden kvartál! Otevírání beden vydělává neuvěřitelné peníze

4. 4. 2023 | 09:30 Counter-Strike 2 Zajímavost
CS:GO trhá rekordy, a to nejen ty hráčské. S oznámením Counter-Strike 2 totiž přichází hodně novinek a jednou z nich je i zkrášlení některých skinů. Ty je ovšem potřeba získat z beden. Přesněji řečeno ze spousty beden, a tak bylo za minulý měsíc otevřeno neuvěřitelných 40 milionů krabic, což je vůbec nejvíc od jejich vydání. Nárůst je opravdu gigantický.
MP9 | Starlight Protector
MP9 | Starlight Protector
Zdroj: Valve

Counter-Strike 2 hýbe světem. Dlouho očekávaný posun kultovní série s sebou přinesl kýžený Source 2 engine a spolu s ním i lepší grafické zpracování. To se týká všeho, nejen map a prostředí, ale rovněž skinů.

Někdo své skiny prodává, jiný dělá přesný opak. Díky prvním beta verzím je totiž již nyní jasné, že hodnoty některých skinů se budou hýbat. V novém grafickém kabátku vypadají zkrátka některé lépe než doposud, a proto se dá očekávat, že jejich cena bude růst. Hype okolo Counter-Strike 2 ovšem není všechno.

Vyhraj CS:GO skin u nás na Instagramu
Vyhraj CS:GO skin u nás na Instagramu
Foto: PLAYzone

Ještě před jeho oznámením CS 2 trhalo CS:GO rekordy v počtu aktivních hráčů. Minulý měsíc však padl další rekord. Tentokrát se jednalo o počet otevřených beden, který činil téměř 40 milionů kusu. Ve srovnání s březnem minulého roku se tak jedná o 13milionový nárůst. Nejčastěji otevíranou krabicí se stala Dream & Nightmares Case s více než 5 miliony, v těsném závěsu se pak umístily Recoil, Fracture a Clutch bedny.

V kombinaci s necelými padesáti miliony za leden a únor se tedy za první kvartál roku 2023 dostáváme na necelých 90 milionů krabic. Jeden klíč stojí 2,5 dolarů a jednoduchou matematikou se pouze za otevírání beden dostaneme na výdělek 5 miliard korun za tři měsíce. Valve přidáním skinů našlo skutečný zlatý důl.

Student informatiky, který se rozhodl své dlouholeté zkušenosti a nabyté informace z herního titulu Counter-Strike: Global Offensive zúročit, a proto začal v roce 2021 pracovat jako redaktor pro PLAYzone.