Přejít k hlavnímu obsahu

Dostáváte schválně špatné spoluhráče? Taková funkce neexistuje, zní z Riotu

11. 2. 2024 | 16:00 League of Legends Gaming
Herní designér Matt „Phroxzon“ Leung-Harrison se rozhodl bojovat proti konspirační teorii nazvané „losers queue“. Jedná se o přesvědčení, že s každou prohrou vás hra bude přiřazovat k ještě horším spoluhráčům a série proher tak bude mít tendenci pokračovat.
League of Legends
League of Legends
Zdroj: Riot Games (s povolením)

„Nepřiřazujeme špatné hráče k sobě, aby ještě víc prohrávali,“ zní důrazný začátek Mattova příspěvku na platformě X. Myšlenka o existenci tzv. „queue poražených“ se v herní komunitě neomezuje pouze na League of Legends. I v jiných hrách existují spekulace o jakémsi trestání špatných hráčů.

Designér Phroxzon tvrdí, že celá konspirační teorie je jeden velký nesmysl, který ho přivádí k šílenství. „Matchmaking vás do týmu přiřadí na základě vašeho žebříčku, to je celé. Pokud prohráváte, tak je třeba se zlepšit, chyba není v tom, do jakého týmu vás hra dá,“ sdělil upřímně Phroxzon.

„To zní jako slova někoho, kdo ví, že taková funkce ve hře je,“ zní některé nekompromisní reakce z komunity. I přes obsáhlé vyjádření a ujištění přímo ze strany hlavního designéra tak bude, zdá se, i nadále existovat velká skupina hráčů, která v existenci „losers queue“ bude věřit. Proč by vůbec vývojáři takovou funkci chtěli? Odpověď je dle komunity jasná. Čím vzdálenější je hráčův vysněný rank, tím větší tendenci má hrát.