Přejít k hlavnímu obsahu

Šéf Naughty Dog koriguje. Sony upravila rozhovor, jeho slova prý byla vytržena z kontextu

27. 5. 2024 | 13:00 Gaming
Šéf studia Naughty Dog, dceřiné společnosti Sony, vyjádřil na svých sociálních sítích negativní zpětnou vazbu vůči rozhovoru se Sony. Rozhovor, který poskytl společnosti Sony, byl prý špatně sestříhaný a jeho slova jsou ve spoustě případech vytržená z kontextu. Některé ze svých odpovědí obhájil na svých sociálních sítích.
Projekty společnosti Naughty Dog
Projekty společnosti Naughty Dog
Zdroj: Flickr.com

Neil Druckmann, šéf studia Naughty Dog, jehož vývojáři vytvořili například legendární hru The Last of Us, měl v nedávné době rozhovor se společností Sony. Byl po něm tak trochu v horké vodě.

Spousta mých odpovědí byla zkrácena a vytržena z kontextu,“ uvedl Neil na sociálních sítích. Společnost Sony občas zveřejňuje rozhovory se studii, která jsou pod její hlavičkou, aby ukázala své největší talenty v tom nejlepším světle. 

V Druckmannově rozhovoru zaznělo, že se při vývoji her ve studiu Naughty Dog pokoušeli o zakomponování umělé inteligence a také mluvil o redefinování mainstreamového vnímání her. „Studio Naughty Dog nepoužívá slovo zábava při vytváření her,“ sdělil v rozhovoru Druckmann, přičemž na svých sociálních sítích potvrdil, že některé z jeho odpovědí byly vytržené z kontextu a kvůli stručnosti rekontextualizovány.

Má odpověď vystřízená v rozhovoru ohledně předefinování mainstreamového vnímání her? Ve své původní podobě šlo o uvedení lidí do světa moderního hraní prostřednictvím transmediálních projektů, jako jsou televizní pořady Fallout nebo The Last of Us, a tím předefinování vnímání her od něčeho, co je vyhrazeno pro nerdy ve sklepech a směrem k typu vysokorozpočtových filmových zážitků, které jsou stále běžnější. To vše se při úpravách v rozhovoru od Sony ztratilo!“ tvrdí Neil. 

Celou odpověď ohledně umělé inteligence, která dle rozhovoru „způsobí revoluci ve způsobů vytváření obsahu“, Neil nakonec neposkytnul. 

Štítky: SONY, Naughty Dog