
ModKit verze 1.0 přinese hlavně úpravy oblečení, nábytku a základních dat ve hře. Připojí se i Maya a Blender pluginy , takže si svoje nápady budeš moct vytvořit rovnou v profi nástrojích. A nejlepší na tom? Všechno se bude sdílet přes herní rozhraní CurseForge. Už žádné šílené návody z Redditu, všechno hezky přehledně.
Ale to není všechno. Už v září dorazí další vlna novinek: detailní úpravy postav (přestože už teď jsou vypiplané) a konečně taky pořádný build mode. Dveře, ploty, sloupky, okna… všechno bude tvoje. A k tomu ještě nová interakce! Třeba vlastní rozhovory, hlasy nebo minihry s odměnami. V prosinci pak vývojáři odemknou většinu oblečení, upravitelné schody a dokonce lokalizační nástroje. Módování pro každého, kdo má aspoň trochu představivosti.
Režisér hry, Hyungjun „Kjun“ Kim, slíbil, že další město, které do hry dorazí během tohoto roku, nabídne nejen víc hloubky, ale také motorky a možnost si konečně upravit vlastní vozidlo. Jo, a taky si dávejte pozor na karmu, plánuje se systém, kde vás chytnou za zločin a můžete skončit ve vězení. Žádná sranda.

Kim zároveň přiznává, že některé animace můžou být zatím trochu kostrbaté, ale slibuje, že všechno postupně vychytají. „Chceme, aby inZOI bylo opravdovým simulátorem života – s fantazií, empatií a odvahou zkoušet nové věci,“ říká. Zatímco Sims 4 si už roky drží svou pozici, korejský projekt je teď v období, kdy může přetáhnout nespokojené „simíkáře“ na svou stranu.
Modovací komunita vždycky byla to, co Sims drželo nad vodou, jenže inZOI právě rozjíždí něco, co může být ještě větší. A upřímně? Hra už teď vypadá sakra dobře. Takže sledujte konec května, kdy první verze ModKitu dorazí, protože tahle hra se může stát novým domovem každého fanouška digitálních životů.
