Přejít k hlavnímu obsahu

Patch 1.1 už ve středu

21. 9. 2010 | 00:32 StarCraft 2
UPDATE: Na amerických serverech battle.netu byl již patch 1.1 zprovozněn, podívejte se na kompletní changelog.První velké změny po vydání „ostré″ verze druhého dílu vesmírné real-time strategie StarCraft jsou na dohled. Za necelé dva dny na zhruba šest hodin ztichne celý battle.net a budou provedeny úpravy systému, ale změn dozná samozřejmě i hra samotná. Blizzard se chystá na první úpravy rovnováhy mezi rasami.
Výchozí obrázek

UPDATE: Na amerických serverech battle.netu byl již patch 1.1 zprovozněn, podívejte se na kompletní changelog.

První velké změny po vydání „ostré″ verze druhého dílu vesmírné real-time strategie StarCraft jsou na dohled. Za necelé dva dny na zhruba šest hodin ztichne celý battle.net a budou provedeny úpravy systému, ale změn dozná samozřejmě i hra samotná. Blizzard se chystá na první úpravy rovnováhy mezi rasami.

logo StarCraft II

Na stránkách battle.netu se objevilo oficiální prohlášení v následujícím znění:

Vydání prvního patche s úpravami vlastností hry a poměru sil jednotlivých ras bude dostupný ve středu 22. září 2010. Údržba začne v 5 hodin ráno a potrvá přibližně do 11 hodin středoevropského letního času.

Pojďme se nyní společně podívat na změny, které by měl patch přinést. Obecné úpravy jsou jen dvě: přátelské jednotky nebudou po zabití poskytovat vidění a dříve odhalené nepřátelské jednotky nebudou moci být zaměřeny.

Mapy

Na mapě Desert Oasis budou přidány zničitelné kameny pro snadnější obranu expanze, jak tomu je z jedné strany ve verzi mapy pro začátečníky. Navíc bude zúžena střední část s hlídkovou věží.

Protoss

Z důvodu velmi silných zealot rushů, obzvláště z proxy gatewayí, nebo také s použitím warp gatů a chrono boostu, bude od nového patche trvat produkce jednoho zealota 38 namísto současných 33 vteřin a pauza mezi produkcí jednotek z warp gate se zvedne na 28 sekund, zatímco nyní je to o 5 vteřin méně.

Terran

I Terrani, kteří jsou snad již od beta verze hry považování hráči ostatních ras za příliš silné, se mohou těšit na úpravu doby produkce či výstavby. Protože Protoss bude potřebovat více času na postavení zealotů, logicky byla prodloužena i doba produkce reaperů na 45 vteřin ze současných 40. Také kletby Zergů na bunker pushe byly Blizzardem vyslyšeny a SCV bude nyní stavět bunkr 35 sekund, tzn. opět o 5 vteřin déle.

Dále bude postižena míra škod způsobených siege tanky, které ve střední a pozdní části hry často rozhodují bitvy. Místo 50 bude nyní siege tank v siege módu působit škodu jen 35 (+15 proti obrněným jednotkám) a upraveno bude i vylepšení - ze současných 5 na 3 (+2 proti obrněným). Poslední terranskou jednotkou, která se dočká úprav, je battlecruiser, jemuž bude snížen útok proti pozemním jednotkám z 10 na 8.

Zerg

U poslední rasy si vzal Blizzard na mušku ultralisky. Řetězová reakce úprav útoku u dvou mechanických jednotek Terranů dospěla k těmto masivním monstrům, jimž bude změněn útok ze současných 15 (+25 proti obrněným) na 15 (+20 proti obrněným). Také přijdou o speciální útok na budovy, který je velmi podobný jejich standardnímu útoku a navíc působí pouze na jednu budovu, čímž často snižuje celkové škody.

 

Bude patch, který spatří světlo světa kolem zítřejšího poledne, obsahovat jen to, co jsme si právě shrnuli, nebo vývojáři přidají ještě „něco k dobru″? Nechme se překvapit.