Přejít k hlavnímu obsahu

Práce na promódu pokračují

4. 2. 2011 | 11:04 Práce na promódu pokračují
4 dny po vydání další bety promodu se na fóru této hry objevuje další správa. Umělecký ředitel a otec projektu "alba" vydal první koncepty CSPTV, tedy nástroje na sledování hry. Zároveň poodkryl práci nového člena týmu pracujícího na modelech.
Výchozí obrázek

4 dny po vydání další bety promodu se na fóru této hry objevuje další správa. Umělecký ředitel a otec projektu "alba" vydal první koncepty CSPTV, tedy nástroje na sledování hry. Zároveň poodkryl práci nového člena týmu pracujícího na modelech.

CSPTV koncept

GUI CSPTV je na první pohled připraveno pro zápasy typu 5on5 BO3, a podle slov autora se zatím jedná jenom o hrubý koncept. V budoucnu by měl být implementován multi-POV, tedy sledování hry vícero hráčů na jedné obrazovce. V horní lište můžete vidět jméno sledovaného hráče, počet diváků a také místo pro libovolné logo. V dolní lište jsou jména týmů a skóre, přilehlé tečky nebo kroužky vypovídají o stavu na mapy (TEAM NAME 1 prohrává 0:1 na mapy). Proužky nad touto lištou znázorňují komplexní info o jednotlivých hráčích týmu - HP, zbraň, kleště a bombu.

CSP: Koncept modelu bomby

Představená byla také práce nového člena týmu s nickem "richyb". Jeho prvním počinem je koncept bomby a batohu pro teroristy. Tyto koncepty zanechávají smíšené dojmy - je vidět, že se na promódu pracuje, ale komunitu stále spíš zajímá hratelnost, konkrétně animace a vzhled modelů hráčů a zbraní.

Štítky: CSPromod