Přejít k hlavnímu obsahu

Update přináší změny na nuke a cache

5. 5. 2016 | 04:56 Counter-Strike 2
Poslední CS:GO update přináší změny na mapách de_cache a de_nuke, také opravuje další chyby.Největší změnou v tomto updatu jsou změny na mapách de_cache a de_nuke. Kromě toho byl konečně opraven otravný alt-tab bug, který dělal problémy se zvukem a komunitní servery už nemůžou měnit soubory hráčů a slepice už nebudou vesele poskakovat.
Výchozí obrázek

Poslední CS:GO update přináší změny na mapách de_cache a de_nuke, také opravuje další chyby.

Největší změnou v tomto updatu jsou změny na mapách de_cache a de_nuke. Kromě toho byl konečně opraven otravný alt-tab bug, který dělal problémy se zvukem a komunitní servery už nemůžou měnit soubory hráčů a slepice už nebudou vesele poskakovat.

Na de_cache byla upravena viditelnost a textury. Velká změna je u šachty, kde je teď daleko jednodušší vidět nepřítele, když šachta není rozbitá. Také se nemůže stát, že pod šachtu spadne zbraň, kterou nepůjde sebrat. Na mapě byly dále přidány referenční body pro zjednodušení při házení granátů. V sun-room (toxic room) přibyl obrázek slunce. Na B plantu bylo přidáno ohraničení. Kromě toho byly opraveny drobné chyby jako pixelwalky a pozice, kde se stuckovala bomba.

vent sun

Na novém de_nuke jistě všechny hráče potěší, že tato mapa byla výrazně optimalizována a je nyní hratelná i pro hráče, kteří si o ní mohli nechat dříve jen zdát. Kromě toho bylo odstraněno zábradlí při východu z unimy/hut a na heavenu. Byly opraveny problémy se zvukem kroků, které v některých částech mapy (catwalk, zábradlí) zněly jinak než by na daném materiálu měly. Kromě toho byly opraveny další chyby např. u interakce granátů s kontejnery, nebo opravení interakce s dveřmi.

Při východu z hut bylo odstraněno zábradlí   Heaven

 

Kompletní changelog

MISC

  • Fixed possible remote code execution bug in KeyValues parsing. Thanks to xPaw for finding and reporting the issue!
  • Fixed a bug allowing community servers to override certain game files.
  • Added support in vbsp for clip brush textures with different material types.
  • Added CS:GO in-game blog localization for Finnish.
  • Significantly reduced holiday cheer.
  • Added convars cl_weapon_debug_show_accuracy and cl_weapon_debug_show_accuracy_duration
  •  With “cl_weapon_debug_show_accuracy 1,” when a shot is fired, a 12 inch circle will be drawn at the Effective Range of the weapon, i.e, the farthest distance at which the shot is guaranteed to fall within a 12 inch circle.
  •  With “cl_weapon_debug_show_accuracy 2,” when a shot is fired, a circle will be drawn at the surface that is aimed at showing the area that could have been hit by the bullet given its inaccuracy.
  •  cl_weapon_debug_show_accuracy_duration ( default 10 ) determines how long the debug circles last.
  •  The further the shot is into the spray sequence, the more red the circle will be.

AUDIO

  • Increased radius of c4 disarm sound
  • Fixed some cases where alt-tabbing away and back to the game would cause incorrect sounds to play

MAPS

Cache

  •  Visibility improvements based on color-blind player feedback
  •  Texture improvements
  •  New vent models
  •  Added subtle markers for grenade throws (thanks James Bardolph)
  •  Added plant-zone decals to Bombsite B
  •  Added graphic for “Sun-room” (thanks Thurnip)
  •  Fixed fade distance on crate in checkers
  •  Fixed weapons being irretrievable under vent
  •  Fixed all known bomb-stuck spots
  •  Fixed an exploit involving flashbangs from mid into checkers
  •  Fixed pixelwalks at mid, T-Spawn, A main, A site
  •  Improved .nav mesh (thanks p_NM)

Nuke

  •  Improved accuracy of grenade clips on metal containers
  •  Clip brushes now play the correct material type footstep sound
  •  Performance optimizations
  •  Removed crate stack from CT side
  •  Removed railings outside HUT
  •  Removed railings at top of Heaven ladder
  •  Lowered ambient soundscape volumes
  •  Door opening and closing predictability fixed
  •  Improved .nav mesh (thanks Bez)
  •  Fixed +use interaction through tool or clip brushes
  •  Fixed double doors being blocked by their sibling door being blocked by the player