Přejít k hlavnímu obsahu

Slíbený update #19 po PGI přináší řadu novinek

1. 8. 2018 | 23:17 PUBG: Battlegrounds
Naplánovaný after-PGI update #19 je konečně tady a vývojáři vypustili do světa řadu bugfixů, zlepšováků i změn gameplay. Slibovaný update se povedl, tak si pojďme shrnout patch notes.Gameplay
Výchozí obrázek

Naplánovaný after-PGI update #19 je konečně tady a vývojáři vypustili do světa řadu bugfixů, zlepšováků i změn gameplay. Slibovaný update se povedl, tak si pojďme shrnout patch notes.

Gameplay

  • Ruce i paže budou od teď průstřelné:
    • Pokud bude hráč zasažen do ruky či paže, kulka prochází skrz a pokračuje ve své přirozené cestě. Pokud bude ruka blokovat cestu kulky například k hlavě, bude aplikováno poškození jako u headshotu
    • Pokud kulka trefí pouze ruku či paži, bude aplikováno poškození jako doposud.
    • Průstřelnost se netýká nohou a ruce ani paže nebudou průstřelné střelami z brokovnice.
  • Po opuštění vozidla a zároveň použití sprintu již nebude hráč muset znovu použít sprint.
  • Pokud se hráč odpojil ze hry, ale jeho postava stále žila, ostatní spoluhráči nemohli vidět výsledkovou obrazovku na konci hry. Nyní hráči uvidí výsledkovou obrazovku i když se jejich spoluhráč v průběhu hry odpojí. 
    • Pokud se hráč připojí zpátky do hry a dosáhne lepšího výsledku, extra odměny budou započteny i jeho spoluhráčům. Aby nedocházelo ke zneužití, spoluhráči ani po smrti neuvidí záběry z deathcamu, dokud všichni hráči, včetně odpojeného spoluhráče nezemřou.

Sbohem PGI 2018

  • Protože je PGI u konce, tématické načítání, lobby i hudba mizí a vše se vrací zpět do normálu. Neuvidíme už tedy žádná loga týmů ani upoutávky ve hře. 

Uživatelské rozhraní

  • Zahazování vícečetných předmětů bylo zlepšeno.
    • Množství zahozených předmětů jde nyní nastavit pomocí slideru. 
    • ALT + levé tlačítko myši = ihned zahodit všechny předměty.
    • ALT + pravé tlačítko myši = ihned zahodit polovinu daných předmětů.
  • Správa vylepšení u zbraní při výměně předmětů byla vylepšena.
    • Odstraněná, nebo vyměněná vylepšení budou vyhozena v případě, že máte plný inventář.
    • Pokud bude hráč vylepšovat přímo z lootu, vyměněné vylepšení bude odhozeno na zem v případě, že má hráč plný inventář.
    • Když nahradíte rozšířený zásobník quickdrawem a máte plný inventář, rozšířený zásobník a přebytečná munice bude zahozena.
    • Pokud hráč sundá vylepšení pravým kliknutím, vylepšení bude odhozeno, pokud má plný inventář.
    • Stisknutím ALTu při zmáčknutí pravého tlačítka odstraní všechna vylepšení na dané zbrani. 
      • Vylepšení budou poslány do inventáře, nebo odhozeny,pokud je inventář plný.
  • Hráči nyní můžou ztlumit komunikaci jiných hráčů. (ESC > Options > Team Management Tab)
  • Nastavení pro barvoslepé bylo vylepšeno.
    • Následující věci se budou měnit při nastavení typu barvosleposti:
      • Scope a reticle
      • Krev
      • Kouř ze Supply Crate
    • Pozice označené markerem budou kromě barvy nyní označeny i číslem.

  • Nově můžete označovat pozice bez otevření mapy.
    • Stisknutí pravého tlačítka při držení ALTu označí zamířenou pozici na mapě.
      • Nabindování tohoto tlačítka lze upravit v nastavení.
  • Mrtví spoluhráči nyní na mapě mohou označovat pozice.
  • Zbraně zobrazené na hudu nyní zobrazují i čísla slotu pro lepší čitelnost.
  • Kill feed nyní zobrazuje i vaše vlastní knock-outy.
  • Možnost sharpeningu byla přidána do nastavení grafiky.
  • Nyní bude možné vyladit sharpness nezávisle na nastavení post-processingu.
  • Přidána možnost nastavení maximální omezení snímku za sekundu.
    • Maximum FPS v lobby: 30 / 60 / neomezené
    • Maximum FPS ve hře : neomezené + Smooth on/off / dle monitoru / vlastní
  • Při použití více monitorů nyní můžete přejíždět myší na jiný v menu, mapě nebo inventáři.

Mapy

  • Dynamické počasí bylo přidáno na Erangel a Miramar.
    • Erangel: zataženo
    • Miramar: zataženo, západ slunce
      • Součástí zataženého počasí jsou dynamické změny deště, mlhy a dalších.
  • Na Erangel bylo přidáno několik vylepšení.
    • Do některých prázdných míst byly přidány domy.
    • Poblíž vody byla přidána taktičtější krajina.
    • Na otevřených prostranstvích Sosnovky byly přidány stromy.
  • Na Miramar bylo přidáno několik vylepšení.
    • Pro lepší využití vozidel bylo přidáno více prašných cest.
    • Efektivita vozidel byla zvýšena vyhlazením vysokých sklonů cest.

 

Custom hry

  • Přidáno nové nastavení na založení hry.
    • 1x Normal Game: Early Access Setting
      • Lvl3 helmy a oblečení se normálně spawnují.
      • Item spawny jsou vzácnější.
      • Modrá zóna dává méně poškození.
      • Vodní čluny se nespawnují.
    • 1x Esports Mode: Gamescom Invitational 2017
      • Totožné s nastavením Early Access, jen bez redzone a s 1.5x AR spawnem.
  • Při zvolení dynamického počasí v custom hře bude možné změnit tato nastavení.
    • WeatherChange StartTime Min
    • WeatherChange StartTime Max
    • WeatherChange Duration Min
    • WeatherChange Duration Max
    • No Change Weight
    • Change to Rain Weight
    • Change to Fog Weight
  • Custom hry budou nyní seřazeny podle počtu připojených hráčů, ne času od založení.
  • Při založení eSports módu je možné vypnout redzone.
  • Při založení custom hry je povinné vyplnit název hry.

Výkon

  • Zvýšen výkon serveru, zvýšená frekvence snímků (díky optimalizaci zrovna nedržených zbraní a optimalizaci ohně a kouře z vozidel), snížené FPS dropy.

Zvuk

  • Snížená hlasitost vozidla pro hráče sedící v něm v FPP módu.

Replay

  • Replay systém updatován na novou verzi, staré klipy nelze přehrát.
  • Opraven problém, kdy replaye z War Mode/eSports Mode nebyly správně uloženy.

Opravené bugy

  • Opraven bug, kdy nebyly vidět trosky dveří zničených granátem či molotovem.
  • Opraven bug, kdy se při pozastavení replaye nepozastavil i zvuk.
  • Opraven bug, kdy jste mohli držet pánev i zbraň najednou.
  • Opraven bug, kdy se měřidlo kyslíku při potápění neukazovalo ve spectatu, deathcamu nebo replayi.
  • Opraven bug, kdy se při spectatu v FPP nezobrazovaly správně pozice hráčů.
  • Opraven bug, kdy hráč po odpojení a připojení mohl mluvit přes voicechat s hráčem, kterého sleduje přes spectate, pokud jeho tým byl eliminován v době, kdy byl hráč odpojen.
  • Opraven bug, kdy se bylo možné skrčit při animaci emotu.
  • Opraven bug, kdy se dva hráči pohybující se v malém prostoru mohli do sebe zaseknout.
  • Opraven bug, kdy zpráva při reportování byla zobrazována pouze v angličtině.

Která změna se vám líbí ze všech nejvíce? My si přejeme jediné – už aby vše bylo na LIVE!

Štítky: patch notes