Battlefield 3 si na nedostatek fandů stěžovat rozhodně nemůže. Podle Arvinda Bhatia, analytika společnosti Sterne Agee, si jej prozatím předobjednalo na 1,5 milionu hráčů. To je o čtvrt milionu více, než na začátku měsíce avizoval finanční ředitel EA Eric Brown. Úspěšná je hra i na českém trhu. V žebříčcích předobjednávek se umisťuje na předních místech.
Všechno zatím nasvědčuje tomu, že BF3 bude komerčně úspěšnějším počinem, než jeho předchůdce s podtitulem Bad Company 2. Podle Bhatia by mohl dosáhnout na 9,5 milionu prodaných kopií.
Vysokými prodeji se jistě bude chlubit i konkurenční vydavatelství Activision s Modern Warfare 3. A to i přes dnešní prohlášení kreativního šéfa vývojářského týmu Infinity Ward Roberta Bowlinga, který dnes prohlásil, že ho čísla nezajímají: "Nám je jedno, jestli budou hrát tři lidi nebo třicet milionů. Pokud se budou bavit, pak jsme odvedli dobrou práci a budeme šťastní."
Reakce na fórech jsou mnohdy rozporuplné. Bowling ale chtěl nejspíše říci jen to, že prodeje nejsou starostí vývojářů. Těm jde hlavně o to, aby hra byla kvalitní.