Přejít k hlavnímu obsahu

Nadcházející Back to Karkand update

Před pár dny DICE oznámilo oficiální datum vydání prvního DLC pro Battlefield 3, Back to Karkand, na 13. prosince 2011 (platí pouze pro PC a Xbox, na PS3 výjde DLC o týden dříve).Trailer na Back to Karkand: 
Výchozí obrázek

Před pár dny DICE oznámilo oficiální datum vydání prvního DLC pro Battlefield 3, Back to Karkand, na 13. prosince 2011 (platí pouze pro PC a Xbox, na PS3 výjde DLC o týden dříve).

Trailer na Back to Karkand:

 

Společně s touto zprávou byl také vydán seznam změn v updatu, kterého se dočkáme týden před vydáním DLC (6.12.2011). Zde je český překlad:

 

Opravy chyb:

- Opravena chyba se spawn timerem, který má nyní modrý okraj pro neobsazené body na mapě.

- Opravena chyba, kdy se při připojení z řady na konci kola nedalo nic dělat.

- Opravena chyba, kdy se kamera přepnula do módu třetí osoby při killcam, i když byl killcam  na serveru vypnutý.

- Upraveny statistiky u některých psích známek.

- Surveillance ribbon (Stuha pozorovatele) nyní počítá i TUGS

- Opraveno chybějící ohraničení minimapy na mapě Grand Bazaar, malý conquest

- Posunut spawn bod tanku US strany na mapě Caspian Border, nyní  nemůže být zničen padajícím stromem.

- Opravena chyba, kdy při pokládání C4 za RU stranu voják řve hlášku US strany.

- Opravena chyba, kdy TV raketa mohla zasáhnout vlastní helikoptéru a zničit ji.

- Opravena chyba při pokusu vystřelit nezaměřenou naváděnou střelu.

- Upravený chat, nyní by měl být lépe čitelný.

- Opraveny chyby u několika vozidel, jejihž zbraně nestřílely podle mířidel.

- Opraven špatně fungující laser u G17.

- Přidány alternativní barvy HUDu pro barvoslepé.

- Přidána možnost interpolace sítě. To umožní uživatelům s rychlým připojením snížit ping, ale může způsobit trhání hry. Nejlepší nastavení lze zjistit pomocí posuvníku.

- Zvětšený ochranný spawn radius na TDM (Už byste se neměli spawnovat blízko nepřítele).

- Opravena chyba s dýmovnicí pro pozemní vozidla. Rakety by nyní měly častěji minout.

- Opravena chyba, kdy hráči používající IRNV skončit v jakémkoli vozidle.

- Opravena chyba, kdy hráč zemřel při překonávání překážky ve vodě, během sprintu.

- Opraveno několik chyb a zvýšená stabilita hry.

- Opravena chyba, kdy nebylo možné oživit dva hráče, kteří měli těla přes sebe.

- Nyní můžete nastavit osu jako digitální vstup. To umožní hráčům na PC nastavit páčky na gamepadu jako plyn a brzdu.

- Opraveno chování killcam při sebevražddě s padákem.

- Opraven vzdušný radar, který ukazoval příliš mnoho prvků. Nyní jsou vidět pouze laserem označené cíle, tepelné stopy vozidel v určité výšce, nepřátelské střely a vlajky.

- Opravena chyba, kdy se hra zasekla při stisknutí Esc a ~ zároveň.

- Opravena chyba, kdy na obrazovce problikávala zelená světla.

- Nyní je možné nastavit si pořadí zbraní.

- Zbraně s dvounožkou se nyní přiblíží automaticky po jeho rozložení, při nastavení přiblížení na zmáčknutí tlačítka.

- Opravena chyba, kdy padák zůstal viset ve vzduchu, když byl jeho majitel zabit.

 

Úpravy vybalancování:

- Obraveny některé zbraně, které nyní s tlumičem nezobrazují hráčovu pozici na mapě.

- Upravena taktická svítilna, která oslepuje méně na velkou vzdálenost.

- IRVN je nyní účinná pouze na krátké vzdálenosti.

- Zmenšený účinek tepelného maskování Spec Ops camufláže.

- Opravena chyba, kdy Ammo spec (Specializace munice) přidávala 40mm granáty místo Frag spec (Specializace na granáty)

- Protitankové miny jsou nyní účinné pouze 20 sekund po smrti majitele.

- Upravena životnost odstřelovačských střel, nyní je možné střílet na extrémní vzdálenosti.

- Změněny vlastnosti, kalibry a kadence u několika zbraní, zbraně samotné se nezměnily.

- Pistole M9 a MP443 nyní mohou být použity druhou stranou po dosažení 100 zabití.

- Opravena chyba, kdy laserově naváděné střely minuly své cíle, když se cíl pohyboval přísliš rychle.

- Snížena účinnost Stealthu na letecké technice.

- Snížena účinnost Beam Scanu pro stíhačky.

- Snížena účinnost protileteckých zbraní proti pěchotě a obrněným vozidlům.

- Zvýšena účinnost RPG a tankových střel na protiletecké vozidla.

- Mírně snížena přesnost všch zbranív plně automatickém módu střelby. Střelba v dávkách je nyní lepší na střední a velkou vzdálenost.

- Zvýšena přesnost při střelbě v dlouhých dávkách z lehkého kulometu, s použitím dvounožky.

- Mírně zvýšená přesnost munice 44Magnum.

- Zvýšno poškození na krátkou vzálenost pro munice 4.6x30mm a 5.7x28mm.

- Zvýšen čas potřebný k nabití minometu z 3.5 sekund na 4.8 sekund.

- Snížena přesnost při míření s tlumičem u zbraní MP7, P90, PP2000, PP-19, a UMP45.

- Zvýšena vzdálenost FOV pro označování cílů pomocí SOFLAM a laserového značkovače.

- Snížena účinnost munice 12g Frag při použití v polo-automatických a plně automatických brokovnicích.

- Mírně zvýšená účinnost kanónu ve stíhačkách proti všem vozidlům, hlavně helikoptérám.

- Snížena účinnost rotačních kulometů proti stíhačkám a helikoptérám.

- Zvýšená účinnost Stingeru proti stíhačkám.

- Zvýšeny časy potřebné pro nabití světlic ve stíhačkách a helikoptérách.

- Upravena útočná puška AN94, její střelba v dávkách nyní více odpovídá přednostem zbraně ve skutečnosti.

- AN94 má nyní mód jednotlivých střel.

- Upravena útočná puška M416, mírně zvýšno kopání a odstraněn mód střelby v dávkách (Neodpovídal skutečnosti).

- Upraveny spawnpointy na mapách Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak a Noshahar Canals.

- Upravena oblast pro obsazování Gas station (Čerpací stanice) na mapě Caspian Border.

- Upravena maximální výška na mapě Noshahar Canals.