Přejít k hlavnímu obsahu

Co má společného americké námořnictvo a Tinder?

12. 2. 2020 | 08:00 Všechny hry
Napadlo vás někdy, co mají společného Tinder a americké námořnictvo? Odpověď vás možná překvapí. Tyto na první pohled dvě zcela odlišné oblasti spojily své síly s esportem a gamingem obecně, a nejsou zdaleka jediné, které se tak rozhodly.
Match
Match

Herní průmysl a esport zvlášť se stávají celosvětovým fenoménem, který si získává stále více fanoušků. Možná i proto se na esport postupně zaměřují i firmy a sféry, od nichž byste možná spolupráci právě s gamingem nečekali. Jak už jsme informovali, šanci esportu se rozhodla dát třeba značka sportovního oblečení PUMA s cílem vytvořit boty speciálně pro hráče a kromě toho se stala také výrobcem dresů úspěšné organizace Cloud9.

Svou kolekci merchandise pro League of Legends vydala i celosvětově oblíbená módní značka Louis Vouitton, a ačkoliv kolekce rozhodně nebyla ničím levným, zmizela opravdu rychle. Louis Vuitton také vytvořil jedinečné pouzdro na trofej pro loňský Summoner’s Cup.

Své štěstí se ve světě esportu rozhodla zkusit i seznamovací aplikace Tinder, která nyní uzavřela partnerství s brazilskou organizací paiN Gaming. Detailů je zatím málo, byla však zmíněna obsahová složka pramenící z této spolupráce. K tomu organizace naznačila možnou distribuci kódu k Tinder Gold jako promo materiál, což by umožnilo uživatelům přístup k prémiovým prvkům aplikace. Spolupráce zahrnuje i sponzoring dresů.

Cesty Tinderu a esportu se již jednou střetly, stalo se tak v červnu 2018, kdy Tinder podepsala dohodu s (opět brazilskou) organizací MIBR. Toto partnerství přineslo výhody v podobě obsahových iniciativ, live aktivaci a kampaně zaměřené na prémiové služby aplikace. 

TinderxpaIN

Tinder není jedinou seznamkou, spolupracující s esportovou organizací. V létě 2019 seznamka Bumble vytvořila ve spolupráci s organizací Gen.G ženský Fortnite tým, což bylo považováno za důležitý krok, neboť se jednalo o první Fortnite tým tvořený jen hráčkami.

Ještě větším překvapením nejspíše je, že esportu se nevyhnulo ani americké námořnictvo, které se se spojilo s DreamHackem a ESL. Americké námořnictvo se tak stane oficiálním festivalovým partnerem pro zastávky DreamHacku v Anaheimu a Dallasu, jež se budou konat v druhých polovinách února a května. Námořnictvo bude hostovat vlastní LAN zónu, kde si fanoušci budou moct zahrát proti námořním důstojníkům a veteránům.

Americké vojenské jednotky se do esportu zapojují čím dál více. Není to jen záležitost námořních složek, protože již před dvěma lety v červenci navázalo americké letectvo spolupráci s organizací Cloud9 jako partnerství s CS:GO týmem. Jednotky se zapojují i například v Call of Duty League a je pravděpodobné, že tento trend bude pokračovat a narůstat, než aby tomu bylo naopak, tak uvidíme, co budoucnost přinese.

PLAYzone Challenge 2020