Šestá sezóna s novou mapou Karakin právě startuje!

22. 1. 2020 08:00
Season 6: Shakedown
Šestá sezóna s podtitulem Shakedown vnese do PUBG opět spoustu svěžího života. Největším přídavkem je zbrusu nová mapa Karakin, která je velikostí pouze čtvrtinou Sanhoku a šestnáctinou Erangelu či Miramaru. Ani tyto dvě mapy ale nepřijdou o změny, opět se dočkáme motorových kluzáků. Update 6.1 míří na live servery!

Nová mapa Karakin je zasazena na ostrově na severu Afriky. Svou strukturou a vyprahlou přírodou připomíná Miramar, tempo hry ale bude spíše jako na Sanhoku. Vzhledem k velikosti o pouhých 2x2 kilometrech bude mapa jako první pouze pro 64 hráčů. Pojďme si postupně nastudovat, jaké nové mechaniky s sebou přináší.

Karakin

Není to sice poprvé, ale pod Karakinem se nacházejí tunely. My vám proto nepřinášíme pouze kompletní mapu nového přírůstku, ale rovnou i uživatelsky upravenou verzi, do které jsou tyto tunely již zakresleny.

Karakin

Jednou ze specialit Karakinu budou takzvané Black Zones. Ty byly vytvořeny za jediným účelem, a to k vyhánění hráčů z pohodlí budov. Černou bombardovací zónu bude kromě hlasitých sirén vyznačovat fialový kruh na mapě. Jejich nebezpečí je náhodné, budovy mohou být nepoškozené, kompletně zničené i cokoliv mezi tím.

Black Zone

Druhým přídavkem čistě pro novou mapu je nová výbušnina – Sticky Bomb. Obléhání už nebude jako dřív, protože určité zdi a podlaží bude na Breach Pointech možné díky Sticky Bombám možné odpálit.

Sticky Bomb

Možnosti odpalovat zdi, podlaží nebo celé budovy doplní také mechanika s názvem bullet penetration. Poprvé budete v PUBG mít možnost prostřelit určité zdi, které na první pohled poznáte, a vytvářet nové herní situace.

Bullet Penetration

Do tohoto článku si dovolíme zapojit i spekulaci. Součástí titulního obrázku i gameplay traileru, který najdete níže, je i Panzerfaust, neboli protitankový raketomet. V patch notes ale není o něm zatím žádná zmínka.

Panzerfaust

Nejvíce rozporuplnou změnou je odebrání mapy Vikendi z public her a její nahrazení právě Karakinem. Důvod je jednoznačný, pátá různá mapa by opět prodloužila dobu čekání na hry a v některých regionech by se na některé fronty nemuselo ani dostat s plným počtem hráčů. Severní a Jižní Amerika mají spolu s Oceánii vlastní nastavení náhodného výběru map, pro nás Evropany se nic nemění, pouze se mapy vymění ve výběru.

Season 6: Shakedown

Season 6: Shakedown opět znamená desítky nových misí, z nichž část si můžete užít i bez zakoupení Premium Passu. Jako zbraně pro výzvy tentokrát byly zvoleny Skorpion, Win94, QBZ, AKM a QBU, pro splnění všech se tak nepůjde věnovat hraní jediné mapy. Úkoly pro samotné mise se mírně změnily, jinak zůstává například sbírání DVD pro komunitní cíle a další jednotlivé cesty, jak získávat předměty a levelovat svůj pas.

Spolu se samotným Survivor Passem startuje i klasická nová sezóna, před kterou proběhne pouze soft-reset vašich Survivor Pointů (SP) ze Season 5. Odměnami i tentokrát budou oblečky nebo stylový padák.

Season 6: Shakedown

Tímto se už dostáváme k Motor Glideru, který po krátké odmlce opět míří na testování přímo na live servery. Tentokrát se ale na mapách Erangel a Miramar budou objevovat na 40 místo 10 spawnech, což bude kompenzováno 25% spawn ratem. Parametry větroně pro létání zůstávají stejné, jedinou novinkou je, že v základu budou bez benzínu, takže na ně nebude možné padat a k využití budou až poté, co si najdete kanystry.

Motor Glider

Jedinou změnou v rámci gameplaye bude možnost nastavit si sekundární automatickou volbu režimu střelby, aby se vám už nestávalo, že si nastavíte Auto, sebere M16A4 a místo Single Fire tam máte Burst.

Pokud jste fanoušky PUBG ID, tak s příchodem Update 6.1 jej uvidíte na konci hry a při spectování hráčů.

V několika aspektech byly ve hře vylepšeny zvuky nebo optimalizován proces výpočtů pro redukci trhání hry. Jak už bývá zvykem, na závěr každých patch notes přichází i opravy, kterých je tentokrát celkem jedenáct.

O autorovi:

Členem od: 27. 12. 2009
Celkový počet článků:
7144

Článek, který obsahuje, desinformace a informace co nejsou pravda :) Například o Vikendi :) Ale to vlastně kvalitově sedí k tomuto webu, takže se není čemu divit :)

  • Vikendi has been removed from public matches temporarily and will be replaced by Karakin.
  • Map Selection – AS, KR/JP, SEA, EU, RU – Replaced Vikendi with the new map, Karakin (Vikendi will still be playable in Custom Matches)

Můžeš mi, prosím, osvětlit, co je na tom špatně přeloženého?

Nemluvím nikde o tom, jestli to je výměna natrvalo nebo dočasná, část toho odstavce našeho článku není odnikud přeložená, jde jen o komentář. O chystané rotaci tu nepadlo ani slovo. Skutečnost je taková, že v první rotaci prostě jen Karakin nahradí Vikendi, až budou známé další rotace s nějakým jejich plánem, nemám problém v článku rozvést i to.

No viz tvůj comment (Nemluvím nikde o tom, jestli to je výměna natrvalo nebo dočasná...), a titulek Vikendi si už nezahrajete.... tak víš co :) :) A kdybys to dočetl celé, tak titulek bude například: 

PUBG Nová mapa Karakin nahradí dočasně Vikendi, které projde velkou aktualizací!

PUBG Nová mapa Karakin nahradí Vikendi, ale ne natrvalo

Pravda ja taková:

Mapa je dočasně odstraněna z rotace, protože servery a matchmaking (MM), by neměl v dosti případech dost hráčů na to aby to šlo hrát. Vikendi to bylo právě protože, obsahuje nejvíce nových modelů a featur, a proto má taky dost bugů a chyb. Tym PUBG sbíral podměty a zpětnou vazbu k mapě a teď bude pracovat na jejím přepracování a optimalizaci. Po dokončení těchto změn, až bude správný čas, tak se mapa vráti klasicky zpět v novém kabátě :).

 

Takže jo, píše tam uplné nesmysly abys měl aspoň pár kliků na již takhle tragickém článků :) a způsobu psaní :) :) 

já jen pouze hledal, na co můžeš vlastně narážet, protože jsem se ptal po tvém komentáři 10 na sobě nezávislých lidí a nikdo v těchto částech článku nenašel faktickou chybu :D mluvím snad o tom, že se už nikdy nevrátí? co se týče nadpisu, tak je to prostě fakt, že jakmile vyjde na live servery, tak si tu mapu v tu chvíli "už nezahrajete", doslova jsem "nikdy" ani jednou nepoužil a i po tvém rozboru si stojím za tím, že fakticky to špatně prostě není.. ale proti gustu, respektuju tvůj pohled :)