Vodafone se stává strategickým partnerem Mistrovství ČR v počítačových hrách

5. 6. 2019 13:54
Vodafone MČR
Kvalifikace na Vodafone Mistrovství České republiky v počítačových hrách jsou v plném proudu a my jsme rádi, že vám nyní můžeme představit strategického partnera této akce.

Hraní videoher už dávno není zábavou malé skupiny nadšenců, esport patří v současnosti k jedněm z nejrychleji rostoucích odvětví na světě a nejlepší hráči se svojí zálibou zvládnou i uživit. Ve světě se na pořádání turnajů podílejí ty největší společnosti nejen ze světa výpočetní techniky a je vidět, že velké firmy chtějí být u růstu esportu i v Česku. Jako jeden příklad za všechny můžeme jmenovat Vodafone, který se nyní stává strategickým partnerem Vodafone Mistrovství České republiky v počítačových hrách, největší esportové akce na domácí scéně!

Vodafone MČR

Vodafone ve světě esportu rozhodně není žádným nováčkem, dříve podporoval například MČR mobile, tedy bratrskou akci Vodafone MČR v PC hrách, a spolupráce s nimi nám tedy pomůže v tom, aby to letos v Brně, kde celá MČR sezóna vyvrcholí, bylo ještě povedenější než vloni. Jsou to totiž odhodlaní partneři se stejnou vizí, kdo nám pomáhá posouvat úroveň česko-slovenské esportové scény nahoru!

K uzavření partnerství se za Vodafone vyjádřil Radek Hanzlík:

V minulosti jsme byli hlavním partnerem Vodafone Mistrovství České republiky v mobilních hrách, které narostlo do větších rozměrů, než jsme si před třemi lety mysleli. V letošním roce se posouváme do velkého světa počítačového esportu a už se na spolupráci moc těšíme. V minulosti jsme v rámci projektu #jetovtobě: Future Jobs spolupracovali s pětkou hráčů eSuba Academy týmu a těší nás, že jsme se mohli v tomto oboru posunout ještě dále a stát se partnerem Mistrovství České republiky v počítačových hrách.

Za PLAYzone pak pár slov přidává Lukáš Pleskot:

Zájem o spolupráci na konceptu MČR v počítačových hrách od takto renomované značky, jako je Vodafone, je pro nás signálem, že jdeme správným směrem. Esport je rostoucím fenoménem poslední doby a jsem rád, že to moderní firmy reflektují a chtějí se v této skupině profilovat. Strategický partner nám dává know-how a zázemí, které nám umožní posunout tento koncept zase o kus dál a připravit ten nejlepší event pro všechny fanoušky esportu.

O autorovi:

Členem od: 25. 8. 2016
Celkový počet článků:
1312