Přejít k hlavnímu obsahu
Přihlášení
Registrace
Hlavní navigace
Články
Turnaje
Zápasovník
Hry
Naše projekty
MCR.gg
playzonearena.cz
shop.playzone.cz
pzchallenge.cz
Tipsport CS
Warhorse Studios
Filtrování podle her
Brawl Stars
CS2
FC 25
Fortnite
LoL
Marvel
PUBG
Siege
Rocket League
TFT
VALORANT
Filtrovat
Zrušit filtr
21. 5. 2025
|
Rozhovor
|
Marcielo
Vávra popřel práci na pokračování KCD. Jeho další hra by ale mohla být akčnější a z nedávné historie
Dan Vávra, kreativní ředitel Warhorse Studios, se objevil v rozsáhlém rozhovoru pro PlayStation a pustil se do otevřených odpovědí na dotazy od fanoušků. Nebral si servítky, ať už šlo o vývoj Kingdom Come, výčitky hráčů nebo budoucnost herního vývoje v Česku.
20. 5. 2025
|
Gaming
|
džouhen
VIDEO: Porovnali jsme skutečné Trosky s podobou v Kingdom Come: Deliverance II. V čem jsou rozdíly?
Z Trosek je už několik stovek let jen zřícenina. Historici nemají příliš dokladů, jak Trosky na přelomu 14. a 15. století skutečně vypadaly. Přesto hráči prostřednictvím Kingdom Come: Deliverance II mohou poznávat, jak památka, vypínající se na dvou čedičových vrcholcích, vypadala v dobách své největší slávy. Navštívili jsme dominantu Českého ráje, abychom porovnali její současnou podobu s tou virtuální ve videohře Kingdom Come: Deliverance II. Podívali jsme se, kde Jindřich nosil pytle s uhlím nebo debatoval s pánem hradu Otou z Bergova.
10. 5. 2025
|
Gaming
|
Marcielo
První velké DLC do Kingdom Come: Deliverance II vychází za pár dní! Příběh okoření malíř Vojta
Pokud vám květen připadal nudný, tak druhá polovinu určitě nebude. Kingdom Come: Deliverance 2 je vůbec poprvé ve slevě na Steamu. A aby toho nebylo málo, přesně 15. května vychází i první pořádné DLC s názvem Brushes with Death. Tenhle měsíc bude pro fanoušky středověkého hardcore RPG pořádně nabitý.
6. 5. 2025
|
Zajímavost
|
Marcielo
Jindřich je horší než černá smrt a hráči Kingdom Come II kradou jako straky
Ve Warhorse Studios bouchají sudy s pivem a vínem. Kingdom Come: Deliverance II totiž prodalo 3 miliony kopií za pouhé tři měsíce a podle všeho se hráči ve středověkých Čechách chovají jako totální gauneři. Vývojáři k tomu zveřejnili infografiku plnou šílených statistik.
30. 4. 2025
|
Gaming
|
džouhen
Trosky očekávají nával hráčů Kingdom Come. Chystá se speciální akce i trasa přes herní lokace
Zřícenina hradu Trosky přiláká každý rok kolem 100 tisíc návštěvníků. Letos se očekává, že mezi turisty budou i fanoušci úspěšné české videohry Kingdom Come: Deliverance II. Na hradě na ně čekají tematické okruhy nebo speciální akce, také se připravují nové parkovací plochy. Starosta Troskovic i kastelánka hradu přiznávají, že infrastruktura není ideální, ale na příjezd hráčů se těší.
8. 4. 2025
|
Gaming
|
džouhen
Bude to bolet! Do Kingdom Come: Deliverance II zamíří oblíbený mód už příští týden
Herní studio Warhorse oznámilo, že příští týden do Kingdom Come: Deliverance II přidá hardcore mód. Ten ve druhém dílu nebyl od samého počátku, jako to platilo v jedničce. Hardcore mód výrazně upravuje obtížnost hry: ukládaní hry probíhá pouze přes sejvovici nebo se hráči musí orientovat podle oblohy, protože nemají k dispozici klasickou mapu.
4. 4. 2025
|
Gaming
|
džouhen
Kingdom Come: Deliverance II patří mezi nejvlivnější hry historie. V očích veřejnosti porazilo Half-Life 2 nebo GTA
Herní svět vyhlíží první ocenění pro nejlepší hry v tomto roce. Už příští týden Britská akademie vyhlásí nejlepší tituly za rok 2024, což znamená, že v osudí BAFTA Games ještě nebudou aktuální hity. Přesto se české Kingdom Come: Deliverance II dočkalo velké pocty. Na webu prestižní instituce se totiž objevil seznam her, které měli největší vliv na hráče. Středověký hit od Warhorse se objevil mezi nejlepší desítkou.
27. 3. 2025
|
Gaming
|
džouhen
Co přinesou další updaty KCD2? Vývojáři přemýšlí nad úpravou a ztížením bojového systému
Uběhly dva týdny od první velké aktualizace Kingdom Come: Deliverance II. Jenže úvodní update přinášející například holiče a opravu obrovského množství chyb byl pouhým začátkem. Ve studiu Warhorse se pracuje na dalších aktualizacích, jenž mají přinést novinky jako závody koní, hardcore mód a především další obsahové doplňky. Kreativní designér Viktor Bocan však přiznal, že vývojáři by chtěli sáhnout i k úpravě combat systému.
20. 3. 2025
|
Gaming
|
džouhen
Kingdom Come: Deliverance II drtí Ameriku. Hra atakuje metu 3 milionů prodaných kopií
Z Kingdom Come: Deliverance se vyklubal herní hit okamžitě po vydání. Nyní se ukazuje, že českému RPG se nebývale daří i na americkém trhu. Titul z dílny pražského studia Warhorse byl v únoru dokonce druhou nejprodávanější hrou v USA po japonském hitu Monster Hunter Wilds. Na sociální síti BlueSky to uvedl ředitel analytické společnosti Circana Mat Piscatella.
13. 3. 2025
|
Gaming
|
džouhen
Kutná Hora nebo Trosky lákají hráče Kingdom Come: Deliverance. Pozadu nejsou ani lokace z prvního dílu
Turistická sezóna se teprve blíží, ale v lokalitách známých z Kingdom Come: Deliverance II už běží přípravy na davy hráčů a návštěvníků. Kutná Hora představila nové okruhy a aktivity související se středověkým dobrodružstvím Jindřicha ze Stříbrné Skalice. Pozornost přitahují ale i místa z prvního dílu. Fanoušci KC:D chystají komunitní sraz v Ratajích nad Sázavou.
17. 2. 2025
|
Gaming
|
huhy
Hráči z celého světa milují české RPG. Kingdom Come: Deliverance II slaví dva miliony prodaných kusů
O čem se v posledních dnech mluvilo, že je na spadnutí, tím se české studio Warhorse dnes mohlo oficiálně pochlubit. Dva týdny po vydání Kingdom Come: Deliverance II překonalo dva miliony prodaných kopií. Prvního milionu přitom dosáhlo necelých 24 hodin po vydání.
17. 2. 2025
|
Gaming
|
džouhen
Kingdom Come: Deliverance II stálo rozumné peníze, říká Vávra. Už teď na něčem pracuje
Stvořil další herní hit. Daniel Vávra přivedl na svět legendární Mafii a už první díl Kingdom Come: Deliverance napověděl, že v Česku vzniká něco výjimečného. Z pokračování se ale vyklubala globálně úspěšná videohra. Jasným důkazem jsou prodané téměř dva miliony kopií. Hra přitom vyšla na začátku února. Přesto pražské studio Warhorse nutně nepotřebuje prodat obrovské množství. „Nám stačí prodat relativně málo kusů, aby se to zaplatilo,“ říká Daniel Vávra v rozhovoru. Kreativní ředitel Warhorse také přiznává, že mu dělá radost, když od hráčů dostává zprávy, že jim hra pomohla překonat těžké období nebo zlepšila život.
Pagination
1
2
3
›
Následující stránka