Přejít k hlavnímu obsahu

Tři roky StarCraftu II od Millenia

16. 2. 2013 | 13:33 StarCraft 2
27. července 2010 se pro mnoho hráčů na po celé zeměkouli změnil svět.  Okolí šlo alespoň na pár týdnů stranou, když se ponořili do kampaně a následně hry více hráčů nově vydaného pokračování legendární real-timeové strategie StarCraft. Dva dny po vydání se prodalo neuvěřitelného půldruhého milionu kopií a do měsíce to byl dvojnásobek. Následující dny přinesly pro fanoušky této hry věci nevídané a často až nepředstavitelné. Do té doby byl progaming otázkou Jižní Koreje a velmi úzkého okruhu lidí v Severní Americe a Evropě, od předloňského roku se to však začalo radikálně měnit.
Výchozí obrázek

27. července 2010 se pro mnoho hráčů na po celé zeměkouli změnil svět.  Okolí šlo alespoň na pár týdnů stranou, když se ponořili do kampaně a následně hry více hráčů nově vydaného pokračování legendární real-timeové strategie StarCraft. Dva dny po vydání se prodalo neuvěřitelného půldruhého milionu kopií a do měsíce to byl dvojnásobek. Následující dny přinesly pro fanoušky této hry věci nevídané a často až nepředstavitelné. Do té doby byl progaming otázkou Jižní Koreje a velmi úzkého okruhu lidí v Severní Americe a Evropě, od předloňského roku se to však začalo radikálně měnit. Připomeňte si nejzajímavější okamžiky v pěkném sestřihu od francouzského herního týmu Millenium.

I zde na PLAYzone jsme vám během uplynulých více než třiceti měsíců přinesli řadu reportáží a aktualit ze světa StarCraftu, a to ať už ze zahraniční, tak domácí scény. Jen namátkou vybíráme následující:

2010

2011

2012

2013

Co byl podle vás doposud vrchol StarCraftu II?

Markovi Ustohalovi patří díky za tip na video, které poslal na stránku Česko-slovenské StarCraft II komunity na Facebooku.