Přejít k hlavnímu obsahu

Nový update s novými zvuky a úpravou přesnosti

6. 8. 2016 | 00:33 Counter-Strike 2
Poslední update přináší další nové zvuky. Tentokrát se Valve zaměřilo na pistolky. Další velkou změnou je lepší přesnost pro pušky AK-47 a pro obě M4.UPDATE:Dnes byl vydán opravný update. Update opravuje chybu, kdy se po přebití neresetoval recoil.ChangelogMISC
Výchozí obrázek

Poslední update přináší další nové zvuky. Tentokrát se Valve zaměřilo na pistolky. Další velkou změnou je lepší přesnost pro pušky AK-47 a pro obě M4.

UPDATE:

Dnes byl vydán opravný update. Update opravuje chybu, kdy se po přebití neresetoval recoil.

Changelog

MISC

  • Weapon recoil now resets on reload
  • Players should no longer accidentally run into server DOS protections.


Ve Valve se v další sérii updatů zvuků tentokrát zaměřili pistolky. Nových zvuků se dočkaly pistolky: P250, Five-Seven, Tec-9, cz-75 a dualky. Zvuky byly změněny u střelby, u přebíjení a u přehazování.

Další velká změna je úprava přesnosti u AK-47, M4A4 a M4A1-S. Tyto zbraně jsou nyní přesnější, když hráč bude střílet po dávkách. Netýká se to však první střely, ale druhé a dalších. Při střílení po menších  dávkách se bude přesnost obnovovat rychleji na rozdíl od sprayování, po kterém se naopak přesnost bude obnovovat pomaleji. Valve se tímto updatem snaží zvýhodnit tapování/dávkování. O stejnou věc se Valve pokoušelo v nechvalně známém prosincovém updatu, který byl po velkém nesouhlasu komunity zrušen. Pro Valve je to jen začátek a pravděpodobně budou následovat další updaty, které podpoří tapování/dávkování.

Na obrázku níže můžete vidět změnu v tapování pro AK-47. Je zde vidět změnu v přesnosti pro jednotlivé náboje při tapování. Žlutými tečkami je vyznačena přesnost po novém updatu, bílými tečkami stará přesnost, přičemž čím výše tečky jsou tím je menší přesnost.

tapping

Níže je podobný obrázek, ale pro sprejování. Kde si můžeme všimnout, že zhruba do 6. náboje je sprej přesnější než dříve, ale od 7. náboje je naopak méně přesný než dříve.

sprej

Kromě těchto dvou změn Valve opravilo několik chyb jako např. spawnutí hráče na nepřátelském spawnu po reconnectu, což se stávalo i v profesionálních zápasech.

 

Kompletní changelog

GAMEPLAY

  • New accuracy recovery method and new recovery rates for the M4A1-S, M4A4, and AK-47. See details HERE.

SOUND

  • Increased fidelity of firing sounds for P250, Five-Seven, Tec-9, CZ75-Auto, and Dual Berettas.
  • Added unique reload and distant sounds for P250, Five-Seven, Tec-9, and Dual Berettas.

MISC

  • Added defusekit player state to game state integration support.
  • cl_weapon_debug_print_accuracy 2 is now a tab delimited formatted output of information.
  • Fix a bug that rarely caused a player to be on the wrong team in competitive mode.
  • Fix a bug that allowed players to spawn in unexpected (invalid) locations on various maps.
  • Added logic to prevent airstalling (where a player appears to float in midair by disrupting their network stream).
  • Added sv_clamp_unsafe_velocities convar (default: 1) that community servers can disable to support surfing, etc.
  • Misc security improvements.
  • Modified report and commend GC logic to clearly signal failure in the case of spoofed reports.