Přejít k hlavnímu obsahu

AVerMedia 1v1 AwpCup #34

Výchozí obrázek

Ovládací panel

AVerMedia 1v1 AwpCup #34

Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
Počet týmů v turnaji/maximální počet
82/
64
Hraje se systémem
Single elimination
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
1
/
1
Admini turnaje

Finální pořadí

RegistraceStačí v Ovládacím panelu turnaje kliknout na Přihlásit se do turnaje. V profilu musí být samozřejmě vyplněno ST

http://www.playzone.cz/sites/default/files/redakce/65257/2d9379k.jpg

Registrace

Stačí v Ovládacím panelu turnaje kliknout na Přihlásit se do turnaje. V profilu musí být samozřejmě vyplněno STEAM ID.

Systém turnaje

Systémkterým se bude danný turnaj hrát závisí většinou na počtu registrovaných apotvrzených týmůU těchto turnajů však preferujeme systém skupin se Single Elimination(při dostatečném počtu týmůnebo Double Elimination při nedostatečném počtu týmů.Avšak závisí na admina turnajijaký systém nakonec zvolí.

  • Zápasy ve skupinách mohou skončit remízouV případě remízy se prodlužuje pouzev play-off.
  • Při systému Double Elimination v případě jedné prohry v turnaji ještě nekončíte,automaticky spadnete do Lower BracketProto upozorňujeme hráčeaby pozorněsledovali samotný Rozpis Play-offkde uvidíte kdy i s kým hrajete případnádruhá prohra v Lower Bracketu by znamenala váš konec v turnaji.

Mapy

  • awp_india_csgo
  • awp_lego_csgo
  • awp_ice_csgo
  • awp_imbarena
  • awp_pro
  • awpcup_map1
  • awpcup_map2

Pokud vám mapy nepůjdou stáhnout ze serveru, tak si je můžete stáhnout v kolekci PLAYzone map.

Doplňující pravidla

Turnaje se řídí obecnými pravidly pro hru Counter Strike: Global Offensive.

  • Cheating a veškeré protesty týkající se dema budeme řešit až po ukončení turnaje.
  • Na dodání IN-EYE dema má hráč čas 24 hodin od odehrání turnaje, pokud nebude demo dodáno, hráč obdrží ban. O demo hráč musí zažádat skrze žádosti. Na žádosti o demo pomocí komentářů nebude brán zřetelPřesný návod jak žádat a uploadovat dema. Pokud už o demo nejde požádat, stačí kontaktovat admina pomocí soukromé zprávy a ten hráče upozorní, aby demo dodal.
  • Nenahrávání dema vyústí napoprvé v týdenní ban, napodruhé v měsíční, potřetí budete zabanováni na 1 rok a po načtvrté již budete zabanováni permanentně.
  • Výsledky povinně zadávají obě strany, při nedodržení tohoto pravidla budou následovat tresty kapitánů. Pokud nebude výsledek potvrzen do 10 minut od odehrání zápasu, kapitán bude potrestán týdenním banem.
  • Kapitání jsou povinni dělat screenshoty (status + první a druhá polovina) a po odehrání zápasu je musí vítězný tým nahrát k zápasu. Pokud budou nahrány jiné screenshoty, tak kapitán vítězného týmu obdrží ban na týden.

Platí pouze v AIM/AWP turnajích :

  • Jak v AWP,tak AIM mapách je POVOLENO rushovat (přecházet ze spawnu na spawn).
  • AIM mapách je ZAKÁZANÉ používat awp granáty.
  • Na serveru musí být nastaven příkaz mp_freezetime 0.

Servery

PLAYzone Vám samozřejmě poskytne herní servery, konkrétně jich je 16, heslo na servery je "pzcsgo".

Kapitán z každého týmů dostane před každým turnajem rcon heslo, kterým bude ovládat celý server. Do rconu se přihlásíte přes konzoli pomocí příkazu rcon_password "xxx". Zbytek rcon příkazů naleznete v níže uvedeném odkazu. Zneužití rconu se bude trestat!

Více informací naleznete jak ovládat server naleznete zde.

Tresty a u pozornění

  • Za nepotvrzení výsledku do 10 minut u zápasu obdrží kapitán týmu ban na 7 dní na veškéré turnaje pořádané PLAYzone.cz

  • Pokud se tým nedostaví na turnaj, jeho kapitán dostane ban na 7 dní na veškeré turnaje pořádané PLAYzone.cz

  • Jakákoliv urážka, narážka či poškozování cizí osoby bude trestáno banem (záleží na adminovi, jak dlouhý trest udělí).

  • Zneužití rconu se bude trestat i půlročním banem (pokud hráč jinému týmu změní během zápasu mapu, restartuje server, apod.).

  • Za nenahrání screenshotů ze zápasu bude následovat trest po kapitána až ve výši 7 dní.

Komunikace

Veškerá komunikace s adminem turnaje probíhá pouze přes soukromé zprávy nebo přessteam.